![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#24
|
||||
|
||||
![]()
Ja just meinasin sanoa että koska siellä ei ole juurikaan laakereita eikä tiivisteitä vaan tiivistys ja laakerointi perustuu juurikin pyörimiseen,ja öljykalvoon, niin olisiko voinut olla niin että se turbo on ollu vaikka imupuolelta huurtunu kiinni,ja jäykkä öljy ei ole osannu mennä paluu letkua takaisin öljypohjaan??? Tai paluu letkussa huurretta,ja siksi öljyt on päässy pakoputkeen???
Aika amatöörimäistä spekulointia allekkirjoittaneelta ![]() ![]() ![]() No ei se huolto varmaan pahaakaan tehny...On siellä kummiskin muutama kuluva osa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty M: Toyota KZJ95 3.0TD Aut. -97 | Joukka | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.06.2008 22:34 |
Bilteman joustokäyrät pakoputkeen, miten kestää? | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 16.10.2007 14:43 | |
syksyä pukkaa... | pee | Chit-Chat | 6 | 14.10.2006 00:00 |
koneen huohotus pakoputkeen.... | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 25.04.2006 18:17 |
Talmaa pukkaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 1 | 21.04.2005 22:49 |