Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Olen kyllä,kaasari ja ruisku mallia. Olen maastossa liikuskellut työkoneella sekä kilpa moottoripyörällä joten ensikosketus vanhalla moparilla sohloine kaasareineen oli järkytys,jotkuthan ihan tosissaan harrastivat jopa formula offroadia KAASARI koneella?? Oletkos koettanut esim. Audi quattro s2? kenties saabin ahdettua 2.3? Nykyajan 4-6 pyttyisellä ahdetulla koneella on vääntöä pirusti ja tehoa rajattomasti,ajettavuus on hyvä ja ajettava kierrosrekisteri jopa laajempi kuin vanhoissa vinkkeli kaseissa. Olen odotellut että joku tekis jonkun maasto ajopelin edm.kaltaisella reseptillä. Noihin omiin tojotiin ku ei onnistu. Sähkö hilppeitähän niissä on ja sikäli omat hankaluutensa mutta ominaisuuksia olis vaikka kuinka. Noitahan alkaa löytymään suht edukkaasti pitkin romiksia,vanhasta ysitonni saabistakaan ei tarvi maksaa paljo.
|
Eli käytät vertailukohtana työkonedieseliä ja kaksitahti moottoripyörän konetta?
Se jäi epäselväksi, että kenellä on Audi Quattro S2 offipelinä ja kenellä on Saabin ahdettu 2,3 offipelissä, mutta noihan vois tulla seuraaville ajopäiville niin vertaillaan tollaseen vakio museo V8:siin?
Noi ominaisuudet kadulla ja dynossa ei ole ihan suoraan vertailukelpoisia maastoon. Jare voisi ehkä kertoa kuinka hyvin Alfan V6 toimii protokilpurin keulilla, vaikka paperilla lukemat oli enemmän kuin kohdallaan?