![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Sain Mitsu-projektimme kuvat typistettyä 109 kuvaan jotka löytyvät täältä:
http://kuvablogi.com/blog/22439/11/ Videoita löytyy youtubesta kanavaltani jonka linkki on allekirjoituksessani Projekti alkoi 21.4.2009 ja koeajot olivat 30.1.2010. Valmistettu suunnistus/safari käyttöön Runko: G-mersun Akselit: Unimogin peltiperä akselit Jakolaatikko: Unimogin itse lyhennetty Moottori ja vaihdelaatikko: Mersun 6 sylinterinen 3.0 l diesel jatkeena sen oma automaatti Vinssit: etu- ja takavinssi hydraulinen vanhoista itse rakennettu Kori: Pätkä Mitsubishi Pajero itse lyhennetty Omapaino: 2550 kg Nykyinen turbo asennus osoittautui epäonnistuneeksi. Rakenteilla Audin muuttuva siipinen turbo jonka jälkeen pannusta voisi irrota 300 heppaa. Tätä ei asenneta ennen kuin akseleihin on vaihdettu rautaiset porttaalipoksit. Poksien valmistus/teettäminen on vielä vaiheessa. Nykyiset tehot riittävät hyvin tuhoamaan peltiperäakseleiden valupoksit ihan vaan pikku välipalana. ![]() Eli tällainen on meidän Pajeromme. Tästä vinkkiä rakenteluun. ![]() ![]() ![]() Tuo mersun kutosdiesel on perusvarma moottori joka on omiaan juuri tämänkaltaisessa autossa. Siitä on riittänyt tehoja pyörittämään noita raskaita hytikkavinssejäkin. Hyvä valinta niille jotka miettivät mitä sinne alkuperäisen tilalle laittaisi. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajerot -92-> | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 01.07.2009 08:50 |
Psychobillyn ystävät tänne | T.T.T | Chit-Chat | 35 | 25.11.2007 02:02 |
Mitä painaan teijän pajerot? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2006 07:01 |
Tänne kuvia! | Linkit | 1 | 25.10.2004 18:21 |