Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #126  
Vanha 18.01.2011, 20:58
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Tässä taulukko,niin voi tutkailla:


http://www.mitsubishiclubfinland.com...valmistenumero
Vastaa lainaten
  #127  
Vanha 18.01.2011, 21:10
Hammer__ Hammer__ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.10.04
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 468
Perusasetus

Pisti silmään tuossa monikin asia. Takavalot on kulmissa, kiekkamittari puuttuu, ratti on erilainen kuin 2,8 pajeroissa yleensä, manuaaliset napalukot ja katto joka näyttäisi olevan ns. high-roof -mallia tai sitten silmä valehtelee lumipeitteen vuoksi. En ole nähnyt aiemmin 2gen pajeroa high-roof -mallisena. Onkos tuossa taka-akselilla sitä kytkettävää lukkoa vai kitkalukko? Kun näytti tuossa kojelauta-kuvassa että puuttuisi se lukon kytkevä nappi pistokkeen vierestä.. Harvinaisuus joka tapauksessa ei joka päivä vastaan tulekaan.. Miksi siihen muuten on kone vaihdettu noin vähäisillä kilometreillä?
Vastaa lainaten
  #128  
Vanha 18.01.2011, 21:28
Maantiekiitäjä Maantiekiitäjä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.01.11
Sijainti: Joensuu,Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Oli edellinen omistaja halunnut turbo tekniikan. Sitä ihmettelin itse kun tuohon "uuteen"koneeseen oli vaihdettu samaan syssyyn uusi kansi. Vai liekö tuo "uusi"kone ollut sitten kansivikainen??? Tuota coolerin häviämistä ihmettelen. Onneksi ei mikään mahdottomuus lisätä tuonne. Tuohan on todella karu sisältä ainut varuste on ilmastointi. Pari reissua tullut nyt jänismetille ajeltua ja pikkasen tuohon kyllä korkeutta kaivataan. Joo ja on tuolla korkealla katolla varustettu malli, sekä edessä manuaaliset lukot. Toinen asia mikä kiinnostais olisi ratin vaihto, tuo nykyinen ratti on n. pikkurilliä paksu ja erittäin kiusallinen ajaa ainakin rukkaset kädessä. Onko mimmonen savotta ja mistä kannattaisi rattia kysellä?
Vastaa lainaten
  #129  
Vanha 18.01.2011, 22:23
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maantiekiitäjä Näytä viesti
Oli edellinen omistaja halunnut turbo tekniikan. Sitä ihmettelin itse kun tuohon "uuteen"koneeseen oli vaihdettu samaan syssyyn uusi kansi. Vai liekö tuo "uusi"kone ollut sitten kansivikainen??? Tuota coolerin häviämistä ihmettelen. Onneksi ei mikään mahdottomuus lisätä tuonne. Tuohan on todella karu sisältä ainut varuste on ilmastointi. Pari reissua tullut nyt jänismetille ajeltua ja pikkasen tuohon kyllä korkeutta kaivataan. Joo ja on tuolla korkealla katolla varustettu malli, sekä edessä manuaaliset lukot. Toinen asia mikä kiinnostais olisi ratin vaihto, tuo nykyinen ratti on n. pikkurilliä paksu ja erittäin kiusallinen ajaa ainakin rukkaset kädessä. Onko mimmonen savotta ja mistä kannattaisi rattia kysellä?
Ratteja löytyy purkaamoilta,esim nettivaraosasta sekä varaosahausta kannattaa katsella. Tuo pisti silmään,että entinen omistaja oli halunnut turbon,eli tää on ollut ennen vapari? Jos niin se selittäisi patin puuttumisen. Mutta tulipahan uutena tuttavuutena varmaan monelle tällainen laite. Takapää nousee hienosti kun laittaa pidemmät riiput,etupäätä saa sauvoja kiristämällä ylöspäin ja sitten vielä kunnon renkaat alle,tähänhän saa laillisesti 33" alle.
Vastaa lainaten
  #130  
Vanha 19.01.2011, 11:59
Maantiekiitäjä Maantiekiitäjä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.01.11
Sijainti: Joensuu,Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Pidemmät riiput=?
Ei oikein tuo offiskieli multa vielä taivu.
Vastaa lainaten
  #131  
Vanha 19.01.2011, 16:19
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maantiekiitäjä Näytä viesti
Pidemmät riiput=?
Ei oikein tuo offiskieli multa vielä taivu.
Eli jousen riipukkeita pidentämällä,ne jousen ja rungon välissä olevat palikat jousen takaosassa jotka ympyröitynä kuvassa. Tai sitten kääntää akselin jousien alapuolelle jolloinka sitä korkeutta tulee heti reilusti lisää,vaatii jo enemmän työtä tämä sitten kuin tuo riipukkeiden vaihto. Älyttömän paljoahan näitä ei saa nostettua tuon keulan rakenteen takia,mutta loppu korvataankin agressiivisella ajotavalla
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Pajeroa 010.jpg‎
Views:	500
Size:	89,7 Kt
ID:	16721  
Vastaa lainaten
  #132  
Vanha 19.01.2011, 17:09
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Eli jousen riipukkeita pidentämällä,ne jousen ja rungon välissä olevat palikat jousen takaosassa jotka ympyröitynä kuvassa. Tai sitten kääntää akselin jousien alapuolelle jolloinka sitä korkeutta tulee heti reilusti lisää,vaatii jo enemmän työtä tämä sitten kuin tuo riipukkeiden vaihto. Älyttömän paljoahan näitä ei saa nostettua tuon keulan rakenteen takia,mutta loppu korvataankin agressiivisella ajotavalla
On kyllä erikoinen malli, mistä lie vinkuintiasta raahattu.
Jos ratin vaihdat niin katso eka että kuuluuko mallin varusteisiin airbag, jos kuuluu niin ratissakin pitää olla se sitten.
Takapään korotusta voisi myös tutkia siltä kantilta että saisiko tuosta jouset akselin yläpuolelle kuten tojotissa pitää tehdä että ne voi viedä maastoon....
Etupäähän ja sen "korottamiseen" löytyy maailmalta palikkaa jos jonninmoista...
Vastaa lainaten
  #133  
Vanha 19.01.2011, 17:35
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maantiekiitäjä Näytä viesti
Pidemmät riiput=?
Ei oikein tuo offiskieli multa vielä taivu.
Eli tällaiset

Lisäksi vielä korin korotus 70mm

ja 35"-renkaat,niin lopputulos on tässä






Viimeksi muokannut Black Bear : 19.01.2011 17:44
Vastaa lainaten
  #134  
Vanha 19.01.2011, 18:49
Maantiekiitäjä Maantiekiitäjä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.01.11
Sijainti: Joensuu,Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Mistähän sais tiedon mistä tuo on uitettu? Trafi(ko)? Sitten tuohon korotus hommaan takas, saako nuita valmiita riippuja jostain vai pitääkö marssia rautavarastolle ja ruveta kempillä liimaamaan? Mulla ei tosissaan oo näistä mitään kokemusta kun melki koko elämä tullut nuitten kaksipyöräisten parissa touhuttua. Mitä tulee tuohon ratin vaihtoon niin ei ole turvatyynyjä. Tänään tuolta salolta ajellessa kattelin niin tuossa apparin "kauhukahvassa" joka on hanskalokeron yläpuolella lukee pajero. Taitaa olla oikeesti joku mallia intokiinashangrila.
Vastaa lainaten
  #135  
Vanha 19.01.2011, 19:32
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maantiekiitäjä Näytä viesti
Mistähän sais tiedon mistä tuo on uitettu? Trafi(ko)? Sitten tuohon korotus hommaan takas, saako nuita valmiita riippuja jostain vai pitääkö marssia rautavarastolle ja ruveta kempillä liimaamaan? Mulla ei tosissaan oo näistä mitään kokemusta kun melki koko elämä tullut nuitten kaksipyöräisten parissa touhuttua. Mitä tulee tuohon ratin vaihtoon niin ei ole turvatyynyjä. Tänään tuolta salolta ajellessa kattelin niin tuossa apparin "kauhukahvassa" joka on hanskalokeron yläpuolella lukee pajero. Taitaa olla oikeesti joku mallia intokiinashangrila.

Voi niitä riipukkeita itekin hitsailla.
Mulla on tuossa pajerossa tojotan riipukkeet,jotka on muokattu sopivaksi.
Vastaa lainaten
  #136  
Vanha 19.01.2011, 19:47
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Bear Näytä viesti
Voi niitä riipukkeita itekin hitsailla.
Mulla on tuossa pajerossa tojotan riipukkeet,jotka on muokattu sopivaksi.

...ja tuolta löytyy valmiita


http://www.cros4wd.com/verkkokauppa/...oducts_id=2640
Vastaa lainaten
  #137  
Vanha 19.01.2011, 21:17
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Hoh hoijaa! Tipuin kärryiltä jo viikko sitten. Niin on teknistä keskustelua.!!!
Kevennetään hieman. Meidän Mitsun syntyhistoria oli jo ennalta tarkkaan suunniteltu päällikön pääkopassa. Mersun tekniikka johon istutetaan Pajeron identiteetti. Tässä kuvia esimmäisestä istutuksesta:







Huom: Se oli pitkällä kajuutalla mutta nyt on nöpö. Ai että, kiva muistella vanhoja, tuosta projektista on tallessa liki 300 kuvaa.

Ja me ollaan TOSI tyytyväisiä Pajeroomme. Ketä kiinnostaa tuo omavalmiste/MB tekniikka?!
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #138  
Vanha 20.01.2011, 18:19
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Mielenkiintoista

Saisko lisää kuvia ja tietoo projektista?
Vastaa lainaten
  #139  
Vanha 20.01.2011, 22:05
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsienmies Näytä viesti
onko alkujaan tässä ollu 2,5 mylly vai jo heti 2,8? No, piru vie mie en tiiä enää mitään mistään mut luulis että 2,8 koneessa kuuleri olis ollu valamiina... josko se jätettty poikkeen... mulla profiili albumissa kuulerin paikka koneen päällä... kahtele sieltä esimerkiksi... skuuppeja saa varaosina timanttitiskiltä... tai purkaamoilta...
Vielä tänäkin päivänä Mitsu tekee tuota 2,8D konetta, taitaa olla ilman turboa, joidenkin maiden markkinoille. Löytyy siis 4 koppaisenkin naperon keulalta jossain intiassa tai eteläamerikassa tietääkseni.

Tosin Intiassahan saa kakkoskoppaista vielä ihan uutenakin.
Vastaa lainaten
  #140  
Vanha 21.01.2011, 10:57
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Bear Näytä viesti
Mielenkiintoista

Saisko lisää kuvia ja tietoo projektista?
Siihen maailman aikaan kun isäntä (palstalla nimellä mauriala) tuota rakenteli, ajatus oman projektin laittamisesta palstalle kaiken kansan "tuomittavaksi" tuntui etäiseltä. Nyt on maailmankuva muuttunut ja harmittaa tuon aikainen putkiaivoajattelu. Projektista on tosiaan paljon kuvia ja isäntä aloitti tuon täysin tyhjästä. Mitään ei ollut valmiina. Monta kertaa on käynyt mielessä että kuvia voisi vaikka ladata kuvablogiin ja linkitellä tänne jos kiinnostusta ilmenee. Voisin illalla katsoa kuinka moneen kuvaan saan tuon projektin rajattua. Laitan linkin tähän kun urakka on valmis. Voin sitten samalla laittaa sitä tietoa enemmän.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #141  
Vanha 21.01.2011, 20:27
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Sain Mitsu-projektimme kuvat typistettyä 109 kuvaan jotka löytyvät täältä:

http://kuvablogi.com/blog/22439/11/

Videoita löytyy youtubesta kanavaltani jonka linkki on allekirjoituksessani

Projekti alkoi 21.4.2009 ja koeajot olivat 30.1.2010.

Valmistettu suunnistus/safari käyttöön

Runko: G-mersun
Akselit: Unimogin peltiperä akselit
Jakolaatikko: Unimogin itse lyhennetty
Moottori ja vaihdelaatikko: Mersun 6 sylinterinen 3.0 l diesel jatkeena sen oma automaatti
Vinssit: etu- ja takavinssi hydraulinen vanhoista itse rakennettu
Kori: Pätkä Mitsubishi Pajero itse lyhennetty
Omapaino: 2550 kg

Nykyinen turbo asennus osoittautui epäonnistuneeksi. Rakenteilla Audin muuttuva siipinen turbo jonka jälkeen pannusta voisi irrota 300 heppaa. Tätä ei asenneta ennen kuin akseleihin on vaihdettu rautaiset porttaalipoksit. Poksien valmistus/teettäminen on vielä vaiheessa. Nykyiset tehot riittävät hyvin tuhoamaan peltiperäakseleiden valupoksit ihan vaan pikku välipalana.

Eli tällainen on meidän Pajeromme. Tästä vinkkiä rakenteluun.

Tuo mersun kutosdiesel on perusvarma moottori joka on omiaan juuri tämänkaltaisessa autossa. Siitä on riittänyt tehoja pyörittämään noita raskaita hytikkavinssejäkin. Hyvä valinta niille jotka miettivät mitä sinne alkuperäisen tilalle laittaisi.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #142  
Vanha 30.01.2011, 14:14
simu_l simu_l ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.06
Sijainti: Vaala
Viestit: 49
Perusasetus

Hep.

Täällön pätkä pajero vm.-84, sinällään harvinainen kampe että on 2+2 paikkanen paku.

Pallero offia

Jotku saattaakin tunnistaa että on Nettijussin entinen ja kyllä se on vieläkin kilvissä ja leimassa, nyt siihen ei enään saa leimaa, uus koppa odottelee vaihto toimenpiteitä...

Voimapuolesta, siiton otettu kaikki irti mitä kohtuu värkkäämisellä ja rahalla saa. Vanhan mallin ahdin, vaparin imusarja, cooleri, isompi pako rööri. Paineita on päivästä riippuen 1.8-2.2 bar ja syöttöjä niin paljon kuin pumpusta irtoaa, vähä alkaa olla syöttöpumppu lopun edellä niin ei taho joka päivä nostaa kunnolla paineita. Hyllyssä oottas uus pumppu ylimääräsiä rahoja jotta vois käyttää huollossa ja samalla isompaa nestepäätä, hyllyssä mukaan lukien odottaa myös Garret gt2556vnt, jospa sitä noilla eväillä taas sitten joskus vähä saatas jotaki aikaseksi, ainakin käyttö aluetta jossei muuta...
Vastaa lainaten
  #143  
Vanha 21.02.2011, 10:38
Maantiekiitäjä Maantiekiitäjä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.01.11
Sijainti: Joensuu,Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Tuli sitten Juuasta tilattua pajeroon renkaat ja vanteet, rupes näyttää heti enemmän maastoajoneuvolta. No ensimmäinen ilta ajeltiin hurmoksessa ennenkuin koitti se uusi aamu. Auto oli lohkossa, pärähti hienosti käyntiin ja tovin annoin siinä käydä ja sitten liikkeelle, no onhan se kankea kun ulkona on -30 pakkasta. Sitten paljastui, että löpö alkanu mennä hyhmään. No soitto kaverille tuotko "jäänestoa". Elikkäs kysymys kuuluu kannattaako vaihtaa polttoaine suodatin? Laitatteko bensaa diisselin sekaan. Mulla oli edellinen auto -01 passatti ja siihen laitoin hurjimmilla pakkasilla bensaa diisselin sekaan. Toisen asia mitä pohtinut, että loppuiko pajerosta voima kun nuo renkaat vaihtoi? Vai onko suodattimessa nyt hyhmää edelleen ettei saa soppaa ja meno tuntuu tuo tautta "tahmaiselta"?
Vastaa lainaten
  #144  
Vanha 21.02.2011, 11:32
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maantiekiitäjä Näytä viesti
Tuli sitten Juuasta tilattua pajeroon renkaat ja vanteet, rupes näyttää heti enemmän maastoajoneuvolta. No ensimmäinen ilta ajeltiin hurmoksessa ennenkuin koitti se uusi aamu. Auto oli lohkossa, pärähti hienosti käyntiin ja tovin annoin siinä käydä ja sitten liikkeelle, no onhan se kankea kun ulkona on -30 pakkasta. Sitten paljastui, että löpö alkanu mennä hyhmään. No soitto kaverille tuotko "jäänestoa". Elikkäs kysymys kuuluu kannattaako vaihtaa polttoaine suodatin? Laitatteko bensaa diisselin sekaan. Mulla oli edellinen auto -01 passatti ja siihen laitoin hurjimmilla pakkasilla bensaa diisselin sekaan. Toisen asia mitä pohtinut, että loppuiko pajerosta voima kun nuo renkaat vaihtoi? Vai onko suodattimessa nyt hyhmää edelleen ettei saa soppaa ja meno tuntuu tuo tautta "tahmaiselta"?
Ehdottomasti suodatin vaihtoon... Ja laita vaan sitä jäänestoa. Bensalla saa mukavasti välillä piristettyä sitä autoa ja kai se karstojakin polttaa, mutta epäilen et ei siitä kauhean isoa apua jääongelmaan ole. Jos löpö vaan jotenkuten juoksee niin jäänestoa tankkiin ja rulettamaan.

Tahmainen kulku johtuu monen asian summasta, itse pääsin -90 pajerolla ja 33" pyörillä vaan pikkupuolella liikenteeseen kun pakkaset lipoi kolmeakymmentä. Kyllähän siinä välitykset muuttuu jo aika paljon ja sit kun yleensä lootan ja perien öljyt on pakkasella yhtä notkeita kun oma vaimo seksi-iltana...
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
  #145  
Vanha 21.02.2011, 14:49
Maantiekiitäjä Maantiekiitäjä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.01.11
Sijainti: Joensuu,Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Nyt on suodatin tilattu. Kuhan kelit lämpee pitää kokeilla keulalta niitä vääntösauvoja kiristellä ja sitten pähkäillä mitä niitten riippujen kanssa tehdää? Nuo "autoliikkeen" mainokset on vielä maalattu oviin niin pitää jostain keksiä joku fiksu tarra molempiin oviin.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Pajero 2,8.jpg‎
Views:	383
Size:	90,4 Kt
ID:	17273  
Vastaa lainaten
  #146  
Vanha 22.02.2011, 21:54
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maantiekiitäjä Näytä viesti
Tuli sitten Juuasta tilattua pajeroon renkaat ja vanteet, rupes näyttää heti enemmän maastoajoneuvolta. No ensimmäinen ilta ajeltiin hurmoksessa ennenkuin koitti se uusi aamu. Auto oli lohkossa, pärähti hienosti käyntiin ja tovin annoin siinä käydä ja sitten liikkeelle, no onhan se kankea kun ulkona on -30 pakkasta. Sitten paljastui, että löpö alkanu mennä hyhmään. No soitto kaverille tuotko "jäänestoa". Elikkäs kysymys kuuluu kannattaako vaihtaa polttoaine suodatin? Laitatteko bensaa diisselin sekaan. Mulla oli edellinen auto -01 passatti ja siihen laitoin hurjimmilla pakkasilla bensaa diisselin sekaan. Toisen asia mitä pohtinut, että loppuiko pajerosta voima kun nuo renkaat vaihtoi? Vai onko suodattimessa nyt hyhmää edelleen ettei saa soppaa ja meno tuntuu tuo tautta "tahmaiselta"?

Ei pajerosta voima ihan helpolla lopu.Ei ole voiman kanssa ollut koskaan ongelmia vaikka on 35" renkaat alla.
Menee niin suossa kuin umpihangessakin.

Vielä kun riisut nuo astinlaudat pois niin maastokelpoisuus paranee entisestään.Vaikkakin voihan se ensimmäinen kanto saman asian hoitaa
Vastaa lainaten
  #147  
Vanha 23.02.2011, 16:17
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Bear Näytä viesti
Ei pajerosta voima ihan helpolla lopu.Ei ole voiman kanssa ollut koskaan ongelmia vaikka on 35" renkaat alla.
Menee niin suossa kuin umpihangessakin.

Vielä kun riisut nuo astinlaudat pois niin maastokelpoisuus paranee entisestään.Vaikkakin voihan se ensimmäinen kanto saman asian hoitaa
Riippuu tosin että onko syöttöä säädetty suuntaan tai toiseen,omani oli ainakin mielestäni laiska kun se minulle tuli,nyt se jo menettelee kun on vähän aikaa pyöritellyt ruuveja Ja astinlaudat ehdottomasti pois,menevät vain mutkille metsässä,myyt vaikka jollekkin ne.
Vastaa lainaten
  #148  
Vanha 23.02.2011, 17:25
Maantiekiitäjä Maantiekiitäjä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.01.11
Sijainti: Joensuu,Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Nyt on suodatin vaihdettu ja tuli tehtyä semmonen huomio, et siinä vanhan suodattimen pohjasta lähti kaks napanen johto missä roikku liitin, no luonnollisestikkaan liittimelle ei löytynyt paikkaa ni katkasin koko hoidon veke ja punoin sen muovi osan uuteen suodattimeen. Liekö tuolla jotain tähellistä merkitystä? Sitten mitä tulee siihen "vedottomuuteen" niin ilmeisesti sekin selvisi ilmanputsaria ei ole vaihdettu varmaan koskaan. No kaveri tuo sen tänään tullessaan ni saa senkin paikoilleen et onko eroa. Nuitten astinlautojen kohtaloa mietin kun joutuu soratietä kesällä aikastapaljon ajelee et säästäkö ne kylkiä/helmoja??? Tosin ensimmäinen kantohan tämän ratkaisee niinku joku tuossa jo mainitsi.
Vastaa lainaten
  #149  
Vanha 23.02.2011, 18:17
sami73:n Avatar
sami73 sami73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 382
Perusasetus

Mittaristossa on merkivalo joka syttyy jos suodatimessa on vettä siihen ne pihat on. Einiitä oo mullakaan kytkettynä, ku ei vaikuta millään lailla mopon ohjattavuuteen eikä huippunopeuteen.
Vastaa lainaten
  #150  
Vanha 23.02.2011, 19:07
Maantiekiitäjä Maantiekiitäjä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.01.11
Sijainti: Joensuu,Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Sitten emme huolestu.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajerot -92-> KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 13 01.07.2009 08:50
Psychobillyn ystävät tänne T.T.T Chit-Chat 35 25.11.2007 02:02
Mitä painaan teijän pajerot? offipete Tekniikka & Jutustelu 4 22.09.2006 07:01
Tänne kuvia! Linkit 1 25.10.2004 18:21


Sivu luotu: 21:04 (GMT +2).