Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Kait teet taka-akselille traction-barin, meinaan on norrat solmussa joutuin jos ei oo muuta tuentaa/lehtiä tukemassa.
Alkuperäinen vakaaja kiinnikkeineen pitäisi olla katsastuksessa, se kun ei saa olla kotitekoinen (luetaan akseliston osaksi).
|
Joo pakkohan se on tehdä ja mietin myös poikittaistukivartta perään, koska poikittais tuenta ei ainakaan vahvistu jousipakan keventämisellä ja maantieajoon hakisin lisää tukevuutta vakioon nähden. Pitää tutkia tukivarsien tarvetta ku eka sais ne sähköt.
Joo, niin se on tuo kallistuksen vaimennin, siksi laitoinkin että voi poistaa tai olla poistamatta. Voihan sen jumpsauttaa kiinni katsastuspäiväksi.

Näinhän käy monen auton renkaillekkin.