Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Jos meinaat etupuskimesta vetää irti edes vähänkin pahemmasta suosta, niin suosittelen vahvasti lisäämään noita kiinnityksiä hieman. Orkkis puskurin kiinnikekohdat on yksinkertaisesti aivan liian heikot - enkä puhu nyt mistään HC- mutamöyryämisestä.
Sitten tuohon tankin panssariin, mulla olisi yksi ylimääräinen (hiekkapuhallusta kaipaava) panssari, taitaa olla 3mm hardoxia tms. jos kiinnostaa. Itte nostan koko tankin puoliksi takaloosteriin niin voi pistää suoran pellin koripalkkien alareunan tasalle
Mitäs ikäluokkaa tuo on? Sähköflektin ohjaus on joko PCM:ssä tai sitten erillisellä lämpöanturilla, mitkä kummatkaan ei ole kauhean hankalat toteuttaa. Mulla on '90 mallisessa laitettu HO- koneisten avoin jäähdytysjärjestelmä, ja tuo flektin ohjaus käy termarikoppaan liitetyn lämpötunnistimen kautta, kun lämmöt nousee yli 95*:n. Mulla on jossain jemma- nimisessä paikassa sen auton lämpötunnistin mikä tohon soveltuu, jos ei esim. ole syylarissa alkuperäistä paikkaa, tai on '91-> mutta ei ole alunperin sähköflektiä ollut. Muistaakseni oli joku 80- luvun vetestä oleva tunnistin.. Täytyy tarkistaa.
edit: Just kattelin, on toi HO- koneella kun on syylärissä toi täyttöaukko. Eli termarikopasta pitäisi löytyä paikka mihin laittaa lämpötunnistin, jos ei siinä jo ole. Sitten toinen mahdollisuus on PCM:n kautta tuleva ohjaus, mutta ei ole mitään muistikuvaa tähän hätään miten piti johdottaa että toimisi suoraan.
|
Kuinkas noita puskurin kiinnikkeitä on porukka vahvistellut? Panssari saattais kiinnostaakin jos hinta on sopiva työttömälle.. 90 vuosimallia tuo on, flektin ohjaus tulee todennäkösesti vaan "nappipakkoflektiksi" että voi ylämäissä kuravellissä möyrytessä laittaa vähän lisää puhallusta ettei lämmöt nouse. Täytyy kattoo onko siinä tota lämpötunnistinta.