joo, lueskelin läpi kaikki pyörivät ja pyörittämättömät jeeppitarinat mutta tulin vain enemmän epätietoiseksi asiasta
mulla on käyttövessana tommonen xj, muuten ihan kiva peli mutta pari ongelmaa takapäässä, jouset on le grande finale ja avoin takaperä kapeilla renkailla saavat aikaa halua parannukseen.
tällä hetkellähän siellä alla on väärinpäin kaartuneet jouset akselin ja jousen väliin asenettujen korotuspalikoiden kanssa, alkuperäistä korkeutta en tiedä, mutta epäilen että 2" korotus noilla on toho joskus tehty, samaa luokkaa sais varmaan uudet jouset olla jos semmoset vaan löytyis, offikäyttöä tuolle autolle ei tule kun se hyvin toimii käyttöautona joten mitään kokonaista korotussarjaa en ajatellut hankkia, samoin lueskelin että isommilla korotuksilla tulee ongelmia kardaanin ja tukivarsien kanssa, joten, no thanks mitkäs valmistajat sitten tekis ja myis maltillisempia, parin tuuman korotusjousia ja mistä niitä kannattais tilailla, kohtuullisen isoja hintaeroja näkyy olevan paikasta riippuen mutta kaipa väelle jo on kertynyt kokemus edulliimmista paikoista.
sitte se pizzaleikkurin sutiminen, mä kun tykkään ajella takavetosella, ehkä vähän liikaakin kun virkavalta usein mainitsee ettei ovenkahva saisi olla etummaisin osa autoa ja kun ärsyttää ton auton taipumus jauhattaa jompaa kumpaa rengasta takana jos vähäkään antaa veruketta sille,oikeastaan todella vähästä sen tekee, mitäs jos sinne kattelis jonku vetoa jakavan osan, olenko aivan tyhmä jos haaveilen käyttöautoon lockrightia tai jotain, siinä olis se asennuksen helppous ja hintakin ehkä vähän, mutta rupeeko se sitte taas käymään rengaskulujen päälle, perähän tossa on vissiin se moparin kasivarttinen joten saishan siihen muitakin kyllä, mutta rupea nyt hieroon hammaskosketuksia sinne auton alle, tankin taakse ja pihalla vesisateessa, no thanks, ideoita?
juu, sitte vielä, pakosarja vuotaa, epäillään että siitä kollektorin tyköä on putki murtunut, näky lontoolla kirjoitettuna olevan ihan kauhean yleinen vika että murtuu siitä, onkos väki korjaillut sitä paikallaan vai pitääkö tosiaan purkaa puoliautoa että sen saa tehtyä, ei taida pakosarja irrota ihan yksinään siitä.