Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.06.2009, 10:34
Bigmoose:n Avatar
Bigmoose Bigmoose ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.02.08
Sijainti: kruunupyy, Finland.
Viestit: 203
Perusasetus

vaijeri


Olen ollut vain yhdessä kilpailussa mukana jossa oli vaijeri käytössä emitti laiteen kanssa, idea mielestäni hyvä, emitti hiiteen ja vaijerin kiinnitys kohta oma valinnan mukaan?? nytt se oli vänkärin penkissä (ei hyvä) voisi olla vaikka kaksi yksi edess toinen takana, hauen leuka kiinni rastilappuun ja siitä kuva. Pimeällä olisi heijastava "lappu" vaijerissa jotta sen näkee. Tämä helpottaisi kahden hengen ryhmiä??
 

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 11:43 (GMT +2).