![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
vaijeri
Olen ollut vain yhdessä kilpailussa mukana jossa oli vaijeri käytössä emitti laiteen kanssa, idea mielestäni hyvä, emitti hiiteen ja vaijerin kiinnitys kohta oma valinnan mukaan?? nytt se oli vänkärin penkissä (ei hyvä) voisi olla vaikka kaksi yksi edess toinen takana, hauen leuka kiinni rastilappuun ja siitä kuva. Pimeällä olisi heijastava "lappu" vaijerissa jotta sen näkee. Tämä helpottaisi kahden hengen ryhmiä??
|
| Luokat |
| suunnistus |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Off-Road Suunnistus Cup 2009 | Mylppy | Tapahtumat | 13 | 13.12.2009 16:44 |
| Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
| Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 | RJCOBRA | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2008 19:43 |
| Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
| Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |