![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#27
|
||||
|
||||
![]()
No taas on aihe josta on omaa kokemusta.
Eli 65 ´chevy 2 ,350 koneella. Ilman termaria lämpeni,ja uudella termarilla pysyi lämmöt kurissa. Ja totta hemmetissä jos kiertonopeus nousee,niin jäähdyttimen luovuttama lämpömäärä nousee,Mutta jos jäähdyttimen teho on jo tarkalla,ja sisään menevän nesteen lämpötila on esim. 98 astetta ja nopeutta tarpeeksi ja koko jäähdytin alkaa olla jo yli 90 asteinen,niin silloinhan jäähdytin toimii täydellä teholla,mutta koska koneeseen menee myöskin jo 90 asteista nestettä,niin oravanpyörä on valmis. Asiaa voi laskea vaikka millä fysiikan tunnilla/luennoilla,mutta jos lähtökohta on se että jäähdyttimen teho ei riitä,niin se ei riitä. Siitähän tuossa on loppujen lopuksi kyse. ![]() ![]() Ja sitten vastaväite... ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n vinssin siirto | LukkoUaz | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.11.2008 10:32 |
Jäähdyttimen paikkaus | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 11.10.2007 09:40 |
Onko Rangessa öljynlauhdutin jäähdyttimen edessä | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.04.2007 23:03 |
Jäähdyttimen korkki letkujen väliin?? | valkkari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.04.2006 20:08 |
Jäähdyttimen kennolle oksasuoja | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.12.2005 10:59 |