![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Nii, voihan siellä narun päässä olla yks appareistakin, ellei ole se puu näkyvissä. Sama keskustelu käyty irroitettavasta peräluukusta, jos ei autoa näy myös...
En nyt muista sääntöjen sanamuotoa, onko tuota rastin kiinnityspuuta mainittu. Onhan noita muita rasteja hyväksytty, vaikka ei näy sitä kiinnityspaikkaa. En ossoo sannoo, kun en tarkastunut yhenkään kilpailijan kuveja. Muutamissa kiistanalaisissa olin sitten irvistelemässä suorituksia. Huonoja selityksiä kaikkityynni kuitenkin... Säännöissä pitäisi lukea, että kuvasta täytyy ilmetä yksiselitteisesti otteet rastiin ja autoon, eli ei pelkästään sitä peräluukkua ja rastilappua, vaan myös osa autoa ja puu, johon rasti kiinnitetty. Näin ei tulisi epäselvyyksiä(siitäkään), toisaalta, miksi ottaa huonoja kuvia. Tosin enpähän oo ite yrittänyt vääntää hyvää kuvaa munia myöten suossa seisten 20h valvottuani... Monitahoinen asia, josta voi vääntää kättä, vaikka mualimantappiin asti. Tässäkin pitäis vaan muistaa, että miks tätä ollaan tekemässä, eikä tehä asiasta turhaan mitään yybervakavaa puristamista. -P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- Viimeksi muokannut -P- : 12.08.2008 15:56 |
| Luokat |
| tml |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
| Croatia Trophy | Tapsa_ja_Dumbo | Linkit | 2 | 07.08.2005 19:27 |
| Lapland Trophy | JAMANT | Chit-Chat | 2 | 01.06.2005 08:37 |
| Arctic Trophy | Tapahtumat | 8 | 17.03.2005 09:50 | |
| Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |