Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 11.08.2008, 23:41
milsim:n Avatar
milsim milsim ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.06.08
Sijainti: Orivesi
Viestit: 156
Perusasetus

Juukasta päristelin tämän kanssa tänään kotiin noin 400 + km. Ei mitään ongelmia RAKENNETUISSA osissa ja mikä parasta, tämä oli aivan perkeleen hyvä ajaa. Ongelmitta tosin ei oltu päästy. Hiukan ennen jyväskylää auto nikotteli ja sammui. Imasi ilmaa jostain. Ilmaus ja taas tielle, sama toistui. Soitto Japelle ja ihmettelyä että mistähän v..ta tämä ilmaa ottaa. Japelta hyvät neuvot ja sain ongelman korjattua. Noin 40km ennen kotopaikkaa paska sammu taas. Ajatelin jotta nyt se petti sit. Koetin kikkailla kaikkea, tosin työkaluina ainoastaan puukko ja pihdit, mutta ei herännyt. Tässä tulee se hauska kohta.
Nafta oli loppu! Tankkasin Kuopiossa ja kun pistooli lakkasi työntämästä ainetta laskin että perkeles 9.2 litraa sadalla, ei paha. Tosin taisi pistooli temppuilla omiaan, sillä kulutukseksi tuli vaatimattomat 19 litraa sadalla. Tarttee varmaan hiukan välityksiä muutella...
__________________
http://www.yritysreaktori.fi
Digitaalisen mainonnan teräksinen osaaja
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hj-60 Luigi81 O/M/V Ajoneuvot 9 12.02.2009 06:53
hj60 GX Tekniikka & Jutustelu 1 06.04.2008 16:03
O:HJ60/61 O/M/V Muut 0 16.08.2005 19:38
hj60/61 Tekniikka & Jutustelu 26 24.08.2004 18:25
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia Ahma O/M/V Muut 14 26.07.2004 20:19


Sivu luotu: 14:43 (GMT +2).