Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 03.08.2008, 08:59
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Tuohon jousien katkeamiseen hieman:

Eli SOAn kanssa, minun mielestäni, on ehdotonta asentaa se tukitanko elikäs Traction Bar. Eihän sitä toki kaikissa tehdastekoisissakaan ole, mutta ainakin pikkuveljen BJn akseleiden, ja lähinnä jousien elämistä tuo kepakko on rauhoittanut merkittävästi.

Sitten noihin innokkaisiin, "uusiin" rakentelijoihin viitaten hieman.

Eli niinkuin tuossa jo edelläkin tuli mainittua, on palstalta saanut liiankin usein lukea suoraan kysymykseen vastauksen: "hae söörtsillä".. Vähintä, mitä meikäläisen mielestä vois tehdä, olis linkittää apuna vaikka se söörtsillä löydettävä viestiketju, elikäs ihan rehellisesti auttaa ja opastaa, sillä ainakin minun mielestäni täältä palstalta se asiantuntemus löytyy, jos sitä uskaltaa kysellä ja joskus jopa hakea.

Noita HJn ehjiä akseliputkia varmaan löytyy ihan kohtuudella, joten sen kanssa ei mahda isoakaan hätää tulla. Se vaan kannattaa kyllä pikaisesti vaihtaa, sillä oikeasta kohdasta leikattu akseli ei varmasti heikkene laisinkaan alkuperäiseen verrattuna, riippuen tietty hitsaajan taidoista..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hj-60 Luigi81 O/M/V Ajoneuvot 9 12.02.2009 06:53
hj60 GX Tekniikka & Jutustelu 1 06.04.2008 16:03
O:HJ60/61 O/M/V Muut 0 16.08.2005 19:38
hj60/61 Tekniikka & Jutustelu 26 24.08.2004 18:25
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia Ahma O/M/V Muut 14 26.07.2004 20:19


Sivu luotu: 20:48 (GMT +2).