![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Kuvassa näkyy cut&turn hitsisauma jousipakan ja iskarikiinnikkeen välissä. Tuohon auttaa lääkkeeksi uusi akseliputki, johon teet navan käännön siitä alkuperäisestä saumasta. Vanhalla akseliputkella en ajaisi metriäkään.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Niinkuin muutkin jo huomautti on tuo akseliputken hitsaus noin suoritettuna aikas vaarallinen.
Mutta mika aiheutti vaurion? Jos kerta etukardaanikaan ei ollut paikoilaan? Oliko noita jousia lammitelty? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
cut ja turnin teko tuohon kohtaan oli tilapäinen mielenhäiriö, tuolloin ei sattunut silmään oikeita ohjeita vaikka niitä kovasti haeskeltiinkin (noh, ei nyt niin kovin kovastikkaan, oli taas niin hätä saada äkkiä nopeesti ). Pitää katsoa jos juukaan olisi jäänyt jonnekkin nurkkaan putki pyörimään johon voisi tehdä kunnon vehkeillä oikeaan kohtaan tuon leikkauksen.
Vaurion aiheuttajasta ei edelleenkään ole tietoa ennenkuin päästään viemään auto juukaan. Jousia ei oltu lämmitetty, vaikkakin kyseessä oli aikas veltot pakat jo originaalina. Ratkaisuna tilalle olen ajatellut takuupalautuksena tulleita "liian laiskoja" dobinsonin pakkoja, sillä nehän olisivat pirun hyvät juuri tähän. Mielenkiintoinen viikonloppu kuitenkin edessä. Otan kuvia vaiheista ja kirjoittelen sitämukaa kun touhutaan. Viimeksi muokannut milsim : 31.07.2008 11:45 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Hj-60 | Luigi81 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 12.02.2009 06:53 |
hj60 GX | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.04.2008 16:03 | |
O:HJ60/61 | O/M/V Muut | 0 | 16.08.2005 19:38 | |
hj60/61 | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 24.08.2004 18:25 | |
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |