![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
1: enemmän ukkoja, enemmän painoa pehmeisiin paikkoihin, enemmän eriäviä mielipiteitä hyvistä ajolinjoista, enemmän painituokioita jängällä siitä johtuen. Ei se aina oo eduksikkaan.
Ja miten eroaa neljällä tai yhdellä ukolla se rastin hakeminen, ku se yks auto pitää kuitenki käyttää siellä rastilla. Meillä ainakaan oo koskaan ollu hankalaa löytää rastia, vaan päästä sinne. Eli niin monta ukkoa ku rekisteriote ja turvavyöt sallii. Me on ajeltu suikalla, jossa otteesa on takapenkki, mutta autossa ei paikallaan, ja ihan kahteen mieheen oltu liikkeellä. LT2005 ajettiin 6 hengen hojolla, ja kahdestaan, silti kannatan vapaampaa henkilömäärää. 2: Tää on hyvä homma. 3: mun puolesta ihan sama, mutta sanotaan vaikka niin että ovia saa aukoa että numero näkyy paremmin, mutta rasti otettava suljetusta luukusta/ovesta kiinni pitäen. 4: Onhan suomessa vaikka kuinka monta autoa, jotka menee sekä trialin että suunnistuksen sääntöihin, mutta ei ne sillon protoja ole. Näissä suunnistuskisoissa ajellaan kuitenki yleisillä teillä, niin kyllä niiden autojen pitää olla siihen soveltuvia. Tietenki suunnistuksen kovin luokka vois olla joku traktoriluokka, jos saa trialprotopelin rekisteröityä traktoriksi niin sillonhan sillä saa ajaa tiellä. Tää suunnistus on kuitenki ihan eri laji ku vaikka trial tai foff, miksi pitäs yrittääkkään samalla autolla osallistua, jos aikoo kovimman luokan huipulla kilpailla. Eihän Formula Offroadiakaan ajeta Formula ykkösellä, eikä ilmapistooliradalla ammuta haulikolla. Suunnistusauton on kuitenki varustukseltaan välillä hyvä olla huoltoautotasoa, niin sitä voi käyttää siellä foffissa ja trialissa huoltoautona, jos siellä ajellaan kovemmissa luokissa. Nää oli sitten vaan mun mielipiteitä, ei herneitä neniin. Viimeksi muokannut HJ60 : 14.06.2008 05:57 Perustelu: lisäyksiä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|