Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 20.12.2023, 14:09
JuHem JuHem ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.01.05
Sijainti: Kuopio
Viestit: 47
Perusasetus

JasuT:ltä löytyi taas paljon tietoa. Kiitos tästä.
Ymmärsinkö oikein, että nelosen ja lukon kytkeytyminen ovat täysin toisistaan riippuvaisia? Eli niiden välinen kierroslukuero pysyy aina samana eikä pelkkää lukon kytkeytymistä voi aikaistaa?
En ole ZF:n laatikkoa koskaan avannut, mutta mikäli tuo governorin venttiili on muiden venttiilien mukana venttiilikoneistossa ja sen saa öljypohjan kautta pois niin periaatteessa muutos olisi helppo. kunhan jostain löytyy painavampi venttiili tai siihen saisi painoa lisättyä. Siihen tuo tietty helposti kaatuu.
Voisikohan oikeasti noin helppoa olla... Ei tarttisi edes vaihteistoa autosta irroittaa tai jakovaihteistoa ja vaihteiston päätyä päästäkseen itse governoriin käsiksi.
__________________
Range Rover 3.9EFI -90
Subaru Forester -00, Subaru Outback -05 ja pari Saabia
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rungon muuttaminen Gary Grand Tekniikka & Jutustelu 9 27.11.2020 14:10
Ostetaan ZF 4HP22 necotium O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 11.06.2012 23:02
Akselivälin muuttaminen HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 10 09.08.2011 23:01
Ozi wpt tiedoston muuttaminen slipoveri Tekniikka & Jutustelu 15 07.02.2006 18:34
rengaskoon muuttaminen kirurgi Tekniikka & Jutustelu 2 16.12.2005 13:49


Sivu luotu: 03:41 (GMT +2).