![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
JasuT:ltä löytyi taas paljon tietoa. Kiitos tästä.
Ymmärsinkö oikein, että nelosen ja lukon kytkeytyminen ovat täysin toisistaan riippuvaisia? Eli niiden välinen kierroslukuero pysyy aina samana eikä pelkkää lukon kytkeytymistä voi aikaistaa? En ole ZF:n laatikkoa koskaan avannut, mutta mikäli tuo governorin venttiili on muiden venttiilien mukana venttiilikoneistossa ja sen saa öljypohjan kautta pois niin periaatteessa muutos olisi helppo. kunhan jostain löytyy painavampi venttiili tai siihen saisi painoa lisättyä. Siihen tuo tietty helposti kaatuu. Voisikohan oikeasti noin helppoa olla... Ei tarttisi edes vaihteistoa autosta irroittaa tai jakovaihteistoa ja vaihteiston päätyä päästäkseen itse governoriin käsiksi.
__________________
Range Rover 3.9EFI -90 Subaru Forester -00, Subaru Outback -05 ja pari Saabia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rungon muuttaminen | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 27.11.2020 14:10 |
Ostetaan ZF 4HP22 | necotium | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.06.2012 23:02 |
Akselivälin muuttaminen | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 09.08.2011 23:01 |
Ozi wpt tiedoston muuttaminen | slipoveri | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 07.02.2006 18:34 |
rengaskoon muuttaminen | kirurgi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.12.2005 13:49 |