Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dervish
Tästähän pääsee siihen, että EU voisi alkaa riitapukaroimaan standardien perään, että on kaikki yhteensopivia.
Samalla voisivat sitten komentaa järjestelmäkameroiden valmistajat käyttään samaa bajonettia ja vaikka akkutyökalujen valmistajat käyttämään yhteensopivia akkuja...........
|
Sähköpyörässä ollut sellaisia haasteita, et pyörä on kovilla ja jos akku on kulunut, on pyöräkin ehkä vaihtokunnossa tai vaatii taviksen taidoilla turhan kallista huoltoa. Pyörät ollut ongelmallisempia kuin akut johtuen siitä, et sähkön avulla jaksaa ajella rankempia reittejä.
Epäilen nykysähköautojen muuta kestävyyttä siihen jos akkuja olisi enempi kuin yksi.
Äsken uutisoitiin matkalaukun mallisesta laturista, jolla voi viedä hätävirtaa sähköautoon siten, että se on myös akku. Taisi siinä pyörätkin olla.