Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 17.09.2021, 06:28
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Muistaakseni jossain vaiheessa Noin 60 hv hiacen perää ei saanut laittaa (saanut katsastettua) noihin jenkkeihin v-8 moottorin perään....

Noita n. 60-80 hv diesel- hiacen yli 500 tkm ajettuja periä katsastettiin amerikasta tuotuina "isoina-" perinä, pulttijako meni suoraan johonkin merkkiin, muistaakseni chevyyn piti tehdä uusi jako?
No tämähän selventikin kaiken👍
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron vetotavan valot Teemus Tekniikka & Jutustelu 1 23.03.2018 08:05
Hj muutos/poikkeuslupakatsastus Haggiz Tekniikka & Jutustelu 37 25.03.2017 21:11
soa muutos petrool Tekniikka & Jutustelu 2 15.08.2009 11:34
N2 muutos N2G Tekniikka & Jutustelu 0 25.08.2006 19:41
Muutos M1G luokkaan... LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 0 13.01.2003 12:25


Sivu luotu: 16:38 (GMT +2).