Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 15.09.2021, 23:21
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ainakin aikaisemmin erillisjousituksen vaihto jäykkään akseliin oli kiellettyä, koska se on olevinaan heikennys alustan toimintaan ja turvallisuuteen Muutos jäykästä erillisjousitukseen on ollut sallittua, ja varmaan on edelleen.
En tiiä miten on poikkeusluvalla sitten ennen pelattu noita? Eikös jokerilla ole king cabissa jäykkä akseli edessä? Mutta tosiaan joo veikkaan myös ettei erillistä edelleenkään saa muuttaa jäykäksi? Mutta voihan se takaveto hilun muuttaa risukeula nelikoksi tosin siinä ei varmaan ole edes henkisesti mitään järkeä, mutta onko näissä koskaan mitään järkeä
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron vetotavan valot Teemus Tekniikka & Jutustelu 1 23.03.2018 08:05
Hj muutos/poikkeuslupakatsastus Haggiz Tekniikka & Jutustelu 37 25.03.2017 21:11
soa muutos petrool Tekniikka & Jutustelu 2 15.08.2009 11:34
N2 muutos N2G Tekniikka & Jutustelu 0 25.08.2006 19:41
Muutos M1G luokkaan... LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 0 13.01.2003 12:25


Sivu luotu: 13:20 (GMT +2).