Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #37  
Vanha 27.03.2018, 20:23
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- on kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.064
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Hei aprillipäivä on vasta tulossa, tuskin kuitenkaan 3850kg kuormattuna antaa mikään sääntö
Työntöjarrullisen kokonaismassa 3500kg max.
Eipä innostuta liikaa!
Tuo 10%...Se on EU sääntö ja koskee O1 luokan kärryjä eli jarruttomia 750=825kg
Se vanha vammanen 4% on onneks viime vuonna poistunu lainsäädännöstä: https://www.finlex.fi/fi/laki/ajanta...19921257#L6P46

Nykypykälillä kokonaismassan pitää sisältää myös vetopäälle kohdistuva pystykuorma eli ns. 0-akseli. Eli jos akseleille saa laittaa 3500 kg ja aisa/vetopää sietää 350 kg niin kokonaismassa on merkittävä 3850 kg. Tällaisen kärryn luokittelumassa on kuitenkin 3500 kg ja kuuluu O2-luokkaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Trailerin vuokrausta???? k81 Chit-Chat 8 22.03.2008 11:28
O: Trailerin akselit LRV8 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 10.09.2007 13:11
Peräkärryn/trailerin takavalot? offipete Tekniikka & Jutustelu 16 10.03.2006 13:40
O Trailerin paperit O/M/V Muut 0 23.02.2006 12:00
OT O:Trailerin / teliperäkärryn piirrustukset tttreg O/M/V Muut 0 07.08.2005 20:57


Sivu luotu: 07:26 (GMT +2).