Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe
Ja jos perinteisellä lämmityslaitteelle varustettuun autoon laittaa tuon lämppärinletkun väliin, pitää muistaa jättää lämmityslaite kuumalle, jos lämmönsäätöhana on lämppärin letkussa. Ottaa muuten kuumat hetkessä..
|
Hyvä huomio.
Jos sen lämmittimen asentaa kopinlämmittimen kiertoon ja kennolle menevä vesihana on kiinni, niin eihän se kuuma vesi kierrä minnekään vaan sutii siinä paikallaan. Tuossa lienee kuitenkin termostaatti, joka katkaisee lämmityksen?
Vikaantumisen ymmärrän hyvin silloin kun on asennettu vesitilan yläpuolelle jolloin vastus kuumenee poikki, mutta osa vioista oli sellaisia, jotka menee vaan surkean laadun tai suunnitteluvirheen piiriin. Tällainen vika on jäähdytysnesteen päätyminen sähkökytkentäkoteloon.
Missään ei ole viestejä siitä että laatuongelmat olisi korjattu. Ei kauheesti hotsita upottaa viikonlopun tunteja asentamiseen ja sitten taas poistamiseen ja uudelleenasentamiseen ties kuinka monta kertaa. Kivaahan se puuhaamine on mutta on sitä parempaakin puuhaa.
Onko tietoa mistä vuodesta lähtien on tullut toimivaa kamaa markkinoille?