![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Onko joku erityinen syy, miksi sen pitää olla vetopöytäauto? Kun vaihtolava-autoja ja umpikoppiautoja on maailma täynnä. Myös makuuhytillisiä. Vaihtolavan kyytiin pajero menee helposti ja umpikoppiinkaan ei tarvi kuin parin metrin ajosillat lisäksi, jos perälautanosturi on valmiina. Umpikoppiin saa vielä kätevästi työkalut mukaan.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vanteiden muutos | Larry_ | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.01.2013 00:54 |
Alustan muutos | alvari | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 01.04.2009 07:00 |
Välityksen muutos? | P.J.S. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.07.2007 12:50 |
Tulipelti muutos!? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.09.2006 18:29 |
Paku muutos | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.01.2005 14:26 |