![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tää rekkalesbo on mahtava termi, itsekin siis edustan kyseistä naistyyppiä, vaikka tarkalleen olen kaiketi enemmänkin kuukulkijalesbo, kemppilesbo tai jäänmurtajalesbo. Olen tulkinnut asian niin, että olen liian lesbo heteroksi ja liian hetero lesboksi. ![]() Välillä suututtaa, mutta yritän aina kääntää asian toisinpäin ja sitten tajuan, että no eipä nämä tilanteet aina ole niin helppoja hoitaa. Että jos treffeille sattuukin tosi mukava heppu, mutta joka on auttamattomasti väärää kaliberia? Kyllä siinä tosiaan saattaisi aika helposti itseltäkin lipsahtaa, että "oot tosi kiva, mutta oot liian lihava". Toivon, että olisin osannut kuitenkin sanoa jotain hienovaraisempaa, kuten esim. että "ollaan ehkä liian erilaisia", mutta pahoin pelkään, että olen itsekin sanonut joskus, että "sun koko on ehkä vähän ongelma". ![]() Eli yritän sanoa, että EHKÄ ihan kaikki miehet ei tarkoitakaan loukata tai tarkoitakaan olevansa itse ihan vitun täydellisiä, vaan että eivät siinä hetkessä osaa sanoa hienotunteisemmin. Että "olet liian ruma" tarkoittaa kuitenkin ihan vaan, että "et ole mun tyyppiä". ![]() Noh joo, siitä rekkalesbosta vielä, että omalla kohdallani ymmärrän sen, koska olen monesti pitänyt esim. ihan lyhyttä tukkaa tai peräti kaljua tai sänkeä. Jostain syystä edelleen suurin osa ihmisistä kuvittelee, että lesbot on aina kaljuja tai lyhyttukkaisia. ![]() Mun OMASTA mielestä ihan paras, käytännöllisin ja cooleimman näköinen hiusmalli minulle on todellakin se muutaman millin sänki, mutta kasvatan toisinaan pidemmän tukan kun en jaksa kuunnella sitä ympäristön itkua asiasta. Oma lukunsa on nämä vatipäät, jotka tuntee mut esim. tällaisena punatukkaisena kuin nyt ja sitten näkevät mun vanhoja valokuvia ja sanovat, että "onneks et oo enää ton näköinen". Valitettavasti mun fiilikset tämänkaltaisen lausahduksen jälkeen loppuu siihen. No can do. Ehkä suurin vitsaus mulle ei kuitenkaan ole tämä ruma tai lihava ulkonäkö, vaan just nämä työ- ja harrastusasiat. Olen ehkä kuullut jo kaikki mahdolliset ihmisten aivopierut aiheista hitsaus, sukellus, elementtiasennus, kamppailulajit, tatuoinnit, offroad tai eräjormailu. ![]() Kermana kakun päällä on sitten nämä "oot niin kiva että EI SE HAITTAA vaikka sulla on tatuointeja". AAgh! Oikeesti?! No se on kiva se, ettei haittaa hei. ![]() Mutta joo, aina kun meinaa suututtaa, niin yritän miettiä olisinko osannut itse sanoa vastaavassa tilanteessa paremmin ja sitten tajuan, että ehkä en olisikaan. ![]() Yritän opetella fiksummaksi ja toivottavasti kaikki muutkin yrittää, sillä se on kyllä taivahan tosi, ettei vääränlaisia ihmisiä ole olemassakaan. On vaan toisilleen sopimattomia. ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |