![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Mikähän tää juttu näiden MB ML:ien kanssa on noissa vetopainoissa..
Osassa on merkitty auton kokonaispaino maksimi kärryn painona ja osassa löytyy 3500kg:kin ![]() Liittyykö tää vaan vetokoukkuun, Trafin järjestelmäuudistusten aikana"korjaantuneisiin" tietoihin vai onko jotain elimellistä syytä pienempiin painoihin? Ostinpa siis ML:n 2650kg vetopainolla ja eihän se haittaisi, vaikka voisi ihan surutta laittaa kärryjä perään. Nyt pitää kattoa vähän minkälaisen yhdistelmän tekee..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vetopainot automerkeittäin | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 91 | 20.09.2008 14:44 |
| Perävaunun renkaiden kantavuus | Kokku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.05.2008 16:38 |
| Suburbanin vetopainot? | mexico | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.12.2005 13:38 |
| Huoltoauton vetopainot. | Mikki10 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.12.2005 20:20 |