Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3
Tuossa piipari:n kanssa soiteltiin ja selvis samalla nuo akselivälit mullekki.
Eivaa huomenna käyn konttorilla kysymässä seuraavaa;
BJ42 228,5cm
BJ43 243cm
Erotus; 14,5cm
Onko mahdollista siirtää akselia se minun tarpeiden vaatima ~5cm, että saan tukivarren rungonpuoleisen kiinnikkeen hitsattua. Vai ruvetaanko tuon auton akseliväliä kasvattamaan 14,5cm että se olisi verrattavissa J43.
Jos ruvetaan akseliväliä kasvattamaan, niin taka-akseli hyppää kanssa taaksepäin. Selvitellä vaan paljon mahtuu ottamaan simpukkaa eteenpäin, koska siellon syyläriki jossaikohtaa ns. pelimestoilla.
Tässä varaudutaan nyt sit rattiakselin jatkamiseen, ja kardaanin jatkamiseen. Koko kardaanityömaan ulkoistan paikalliselle moottorikoneistamolle, minne on entuudestaan hyvät välit.. 
|
Kartaaniin vaan pidemmät pultit ja vitusti prikkoja väliin   noin 400x helpoimmalla pääsee kun teet jakarin kiinnikkeet tai korinkiinnikkeet uusiksi. Riittäiskö etujortaanin liikkuma alueella tilaa tuoda ne rungon sisäpuolelle? Akselinpään korvakoita joutuu vähä rälläköimään. noin pitkät tukivarret ei piittaa mitää jos ne on muutaman asteen V-asennos.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
|