![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eli niille rangen jakareille tuli korvakot, mallia ''muotoileitse'' Kuinmyös samasille jakareille tuli rungonpuolikiinnikkeet, taisiis.. semmoset kiinnikelaput, materiaalina hardox400. Ja GR:n jakari-runko kiinnikkeet tuli, polttivat 25mm plootusta.. ![]() Päivitellään huomenna kuvia turhanpäiväsistä hommista. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Houston... We have a problem.
Laitoimma jakarit puslineen kasaan, jakari kässiin ja eiku auton alle suunnittelee. Eipähä se mitä mahu tuonne, ennenkö tekis seuraavia muutoksia; A) Korinkannakkeen siirto B) Etuakselin siirto eteenpäin. Siinäpä vaihtoehdot. Mitä tulee tuohon vaihtoehtoon; A) Korinkannakkeen siirto, liekkö miten pala kakkua? Niitattu näköjää runkoon. mitälie sanoo katastusmies? (korinkannakkeiden määrä ei muutu, mutta yhden paikka? B) Mitä se konttorisetä tuumaa akselin siirrosta? Piipari:lla oli ilmeisesti muutama sentti otettu eteenpäin... kai? muistaakseni? riittääkö kardaanin mitta, vai joutuuko jopa jatkamaan ? apuvaa, mitä ma teen ![]() No, sikäli ettei menis niinkää helpoks, niin rangen kiinnikkeet poltettu vituiks. Eli joutuu täyttää pulttien reiät hitsaamalla, ja kairaa ite reiät niin onpaha sit kohillaa neki. kele. Eli ruvetaanko suunnittelee akselin siirtoa eteenpäin, vai korinkannakkeen siirtoa taaksepäin? Jos sitä korinkannaketta ruvetaan siirtää, niin pitäs selvittää että mikä viaddu on tämä mysteerimöykky. Kaks letkua sinne tulee, ja kovin tuntuu olevan ''panssaroitu''. Mitään hajua toiminnasta ei ole? Voiko tuon heittää hevonvitt... tuolta? Tämmöne on ollu jonkuviikkoa nyt käytössä, on muute hyvä laitos. Suosittelen! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Mysteerimöykky
Mysteerimöykky on alipainesäiliö. Voi ottaa pois tai korvata vaikka HJ:n pienemmällä säiliöllä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Voipi tehä vaikka sammuttimesta, mut tuossa aikasemmin mainittu hj:n säiliö ehottomasti helpoin ratkasu, koska saatavuuskin on erinomainen...:P Kait se onnistuu nykysinkin leimata saman mallisarjan isommalle akselivälille, eli kyllä täältä ainakin suositus etuakselin siirrolle eteenpäin. Toki siinä tulee kaikkee jännää sivutuotetta, kuten kartaanin joutuu tekemään uusiks, lokarit uusiks (jatke) jne....Mut helposti etuylitys pois kokonaan ja pidempi akseliväli tuntus olevan mukavampi vähän joka suhteessa. Helpoin on varmasti leikellä vaan tilaa siihen korin kannakkeeseen tai siirtää se eri kohtaan, ei varmasti oo katsurilla mitään sanomista kunhan on kunnolla tehty.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tunkkaa kori kantamaan tunkin varaan ja levennät vanhaa kiinnikettä. Näin itse lähtisin tekemään. En usko että katsuri mitään sanoo, itsellä ei tule olemaan kuin pari niittiä alkuperäisiä. Loput pulteilla ja hitsaamalla, jos inssi inisee vien muualle katsastettavaksi
![]()
__________________
Kahta en vaihda: Stihl ja Toyota! |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj60 | Tepi_p | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.06.2011 15:14 |
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
M: HJ60 ja HJ60,5 | ZTR | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 12.10.2007 13:51 |
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |