Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 05.09.2015, 10:35
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.616
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janex Näytä viesti
Sitä en oikeen ymmärrä, että mitä vaarallista tuossa renkun kiristämisessä on, kun navathan on tukivarsien varassa. Vaikka vetoakselit ja nivelet menis päreiksi niin pyöräthän on edelleen turvallisesti tukivarsien vaarassa ja ohjaus toimii ihan samalla tavalla kuin ehjilläki vetoakseleilla ja nivelillä. Toista se on jäykässä etuakselissa missä pyörä on pelkästään sen kääntöpään ja vetarin/murroksen varassa.
Wikke tuossa aikasemmin sen jo kertoi; jos sitä ulosjousto varaa on minimaalisesti tai ei yhtään niin sisäkaarteen puoleinen etupyörä ottaa ilmaa alleen, esimerkiksi tiukassa väistöliikkeessä.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Patrollin vetonivelet! samiu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.12.2008 14:48
Hammassärky ongelmana jtj Chit-Chat 30 18.04.2008 18:35
Daihatsu Rocky pitkät valot ongelmana LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 12 22.08.2007 18:06
vetonivelet Tekniikka & Jutustelu 12 28.07.2004 22:05
suzukin korotus ongelmana Tekniikka & Jutustelu 0 20.09.2003 21:13


Sivu luotu: 20:13 (GMT +2).