![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Juuri tuo radiaalisuunnan tiivistys keskitys tapahtuu öljyllä ja siihen tarvittavaan paineeseen vaikuttaa monet eri tekijät. Nyt kun on pienemmällä välyksellä olevat laakerit ja järeempi akseli, niin tarvii vähemmän voitelua. Erityyppiset laakerit vaatii eri määrän voitelua ja kuulalaakerit ei taas sitten kestä painetta juurikaan. Hain nyt tänään nuo hilppeet ja alan vklp säätämään paineita kohalleen turbolle.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| turbon öljyn paluu letkun paikka mihin?? | mallu16 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.06.2011 17:05 |
| moottoriteille90km/h rajoitus 2012? | toyota4x4 | Chit-Chat | 13 | 28.09.2010 17:50 |
| Öljyn paineet | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 07.01.2008 18:27 |
| Hydraulisylinterin iskun rajoitus? | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.08.2005 10:48 |
| Öljyn laatuvaatimuksesta.. | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 19.04.2003 20:47 | |