![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#26
|
|||
|
|||
classic rangen tehostin.
Löytyyköhän classic rangen tehostajaan korjausmanuaalia? Itellä on keskiasennossa jonkun verran väljää ja tämä aiheuttaa välillä harmittavaa voblaamista suoraan ajettaessa, olis kiva hommata laakerit ja tiivisteet ni sais entrattua ton vanhan tiukaksi. päällä olevaa ruuvia en uskalla alkaa kiristeleen kun menee äkkiseltään tosi väljäks tehostin jos hakee kireyttä pelkästään siitä. vai onko joku kiristellyt siitä?
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. | hoojii | Chit-Chat | 7 | 28.05.2011 21:46 |