![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#23
|
||||
|
||||
![]()
Tuota turvakaariasiaa kannattaa miettiä, koska monissa suunnistusautoissa kaaret on tehty vesijohtoputkesta, joka ei täytä noita sääntöjä. Ja miks takapenkillisessä autossa pitäis olla turvakehikko mutta kakspaikkaisessa ei (3.18.1)? Onko Crmo kaaret sallittu?
Ja toinen silmiinpistänyt asia on tuo vaatimus laminoidusta tuulilasista. Monissa offipeleissä tuulilasi on polykarbonaattia, joka mielestäni pitäisi olla sallittu officrossissakin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Officrossin historiaa | Patu925 | Chit-Chat | 0 | 14.10.2014 17:11 |