Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 09.12.2014, 13:02
ARSKA77 ARSKA77 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.07.06
Sijainti: Petäjävesi,Finland.
Viestit: 77
Perusasetus

Minne hävisi 3500KG katsastuksessa


Matti miksi hävisi trafin tietojärjestelmä uudistusten jälkeen rekisteri otteista tuo 3500Kg, kun vain katsasti auton mikä muuttui entisillä vanhoilla autoilla. Uusilla ymmärrän kyllä koukku vaatimusten uusiutumisen tosin aika järeitä nuo koukut saa nykyään olla, kuin ei entisilläkään 3500Kg nyrjäyttänyt koukkua tai vieny vetoautoa?Ihmettelen vain Käytännön muuttumista myös vanhemmista maailman tappiin isoilla kuormilla vedetyillä autoilla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Peräkärryn kierrejouset BJ45 Tekniikka & Jutustelu 7 12.10.2007 12:51
Jos peräkärryn rakentaisi Masu Chit-Chat 6 23.03.2007 22:02
Peräkärryn talvirengastus hector Tekniikka & Jutustelu 17 14.11.2006 23:46
OT:Peräkärryn rengaskoko ? Jyri Tekniikka & Jutustelu 2 09.07.2005 21:44
OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 10 29.05.2005 18:42


Sivu luotu: 11:28 (GMT +2).