Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 16.11.2014, 02:30
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Ja jos ahdin pyörii jatkuvasti, niin kulutus nousee normiajossa "taivaaseen", siis ahdin työntää ahtopainetta kaasuläppää vasten, ja imusarjassa alipaine, siis aina kun kuormitustila on sama, kuin ennen ahtamista kaasupohjassa...
Kyllä ne Eatonit yleensä pyörii jatkuvasti. Jossain japsi remmi-ahtimessa (toyota?) oli ilmastoinnin kompuran tapainen vapautus, ja ilma tuli eri kautta koneeseen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Troopperin remmin merkkivalo Terde Tekniikka & Jutustelu 1 13.12.2010 20:25
Ostettu Vinssin ABT GEW (tai vast) vaihteisto tai sen osia Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.07.2009 09:27
LJ70:sen vinssi kysymys? (WARN) Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 3 07.12.2006 13:08
Kysymyksiä remmiahtimesta Tekniikka & Jutustelu 6 25.03.2006 20:45
Tehostimen remmin merkinnät? & Snorkkeliin pääty mikjus Tekniikka & Jutustelu 14 17.04.2004 21:58


Sivu luotu: 05:38 (GMT +2).