Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.11.2014, 15:31
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Question

kysymys remmiahtimesta tai pikemmin sen remmin kireyden tarpeesta


eli kertokaas viisaammat tyhmälle että miten kireä remmiahtimen remmi tarttee olla ettei luista,, verrataan vaikka auton laturin remmiin joka kiristyy jousella..

ajatus tosta mondeosta ottaa ilmastointi pois käytöstä ja kompuran tilalle sovittaa eaton

__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Troopperin remmin merkkivalo Terde Tekniikka & Jutustelu 1 13.12.2010 20:25
Ostettu Vinssin ABT GEW (tai vast) vaihteisto tai sen osia Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.07.2009 09:27
LJ70:sen vinssi kysymys? (WARN) Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 3 07.12.2006 13:08
Kysymyksiä remmiahtimesta Tekniikka & Jutustelu 6 25.03.2006 20:45
Tehostimen remmin merkinnät? & Snorkkeliin pääty mikjus Tekniikka & Jutustelu 14 17.04.2004 21:58


Sivu luotu: 04:26 (GMT +2).