Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.07.2014, 16:27
tth tth ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 08.10.06
Sijainti: Ilomantsi, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

Kartaanin ristikon vaihto vakionopeus niveleen ?


Susuki alkaa jyristä kun nopeus nousee yli viidenkympin, kartaani kulmat viturallaan korotuksen takia. Peränpuolella on kulma melko lievä, mutta jakolaatikon puolella on huomattavasti jyrkempi.

Nyt on mielessä pyörinyt jos puuhastelisi jakolaatikon puolelle vakionopeusnivelen jostakin etuvetoisen auton vetonivelestä. Tai sitten rättinivelen perän puolelle kun siellä on loivempi kulma.

Nytpä sitten kiinnostaa onko kukaan moisia rakennellut ja minkälaisia kokemuksia on ollut ? Varsinkin tuo vakionopeusnivel ratkaisu kiehtoo mieltä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kardaanin ristikon nipat Lalli bj40 Tekniikka & Jutustelu 17 13.10.2011 01:04
miten onnistuu tuplanivel kardaanin ristikon vaihto? tonnisata Tekniikka & Jutustelu 2 30.09.2011 14:07
HJ ohjausakselin ristikon vaihto osilpi Tekniikka & Jutustelu 3 05.05.2008 14:59
M: Vakionopeus säädin vaikka huutokaupalla! MICCOT O/M/V Muut 4 06.02.2007 09:37
Ristikon kuluminen 0-kulmassa? LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 3 10.01.2005 18:01


Sivu luotu: 12:25 (GMT +2).