![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#22
|
||||
|
||||
|
Joo ei sitä kyllä tiedä mitä noilla vehkeillä oikeesti on rullattu, ite purkanu 480tkm ja 525tkm veivatut kummassakin liikaa välystä että olis viittiny niillä kasata. Vaikka olis varmasti menny vielä muutaman satatonnia. Hyvin mahdollista että kumpikin sen puoltoista milliä rullanneita. Kk laakerien takia purkasin ekan toisen vaan tarkistin varuiksi.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rekka ajoi rajusti kaiteeseen – kuljettaja masturboi | VonLeka | Chit-Chat | 14 | 04.02.2011 17:48 |
| Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä | _kekkula_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.07.2009 18:41 |
| rengas vuotaa | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2009 06:03 |
| Rover 2,5 Tdi huohottaa rajusti | Aki74 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.03.2008 05:25 |
| 4runnerin kulutus nousi rajusti | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.12.2005 12:09 | |