Tuli sitten vaihdettua uudet ristikot ja vetarit hantinpuolelle ihan yhtä ajokertaa varten

Ukin testipäivillä alkoi etupäästä kuulumaan kummaa sivuääntä, joka ei sitten tullutkaan sivusta, vaan autosta ittestään

Luulin että vetarin rihlat oli menneet ja löivät poskirattaassa yli. Joten taas tipahti akseli:
Syy paukkeeseen löytyikin pikkurattaiden pudonneista hampaista (onhan ne pikkurattaat välillä siellä pyörimäänkin joutuneet

) :
Pinionin juureenkin lentänyt ilmeisesti hampaita, tai sitten sieltä(kin) löytyy vielä joku kiva ylläri:
Seuraavaksi akseliston vahvistusta ajatellen vertailevaa tutkimusta, varret ovat muodoiltaan niin lähellä toisiaan, mutta kuitenkin niin kaukana...
Lisää vertailevaa tutkielmaa, on ne isomman auton osat isompia!:
Nyt kun murikka on irti, niin tekis mieli laittaa sinne lukko samalla. Rahatilanne puoltaisi Lock-Right:in tyyppistä hammaslukkoa, mutta kuinka puskeva autosta tulee isommissa nopeuksissa krossia ja tiukkoja mutkia ajatellen? Se lukkohan on 100% kun mennään kaasu pohjassa. Vai rupeeko auto kääntymään jopa paremmin?? Vai täytyykö se olla torsen vai ihan kytkettävä lukko tossa käytössä?