![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#15
|
||||
|
||||
![]()
elä nyt ota absoluuttisena totuutena, ainakaan täytenä tätä seuraavaa, mut mie luulen, jotta kun se nivel ei oo alkujaan rasvattava, ni oikeenlainen rasva kestää siinä sen ajan, mitä kytkin itessään kestää, ellei autolla kahlailla tms, että sinne pääsis (????) vettä tms paskaa.. ei nuo ameriikankaa inssit ihan idiootteja ole, vaikka joskus niiden suunnittelut tuntuu alkuunsa aika vitun typeriltä, aika pitkälle ne on noita juttuja miettiny ja monesti se alkuperänen systeemi on ihan toimiva
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kontinkuljetusapua Saksasta Suomeen kuun lopussa? | Heering80 | Chit-Chat | 0 | 05.11.2013 10:33 |