Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.12.2013, 08:48
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Sitten vaihdetaan termari, lämpömittarin mukaan 60-70 astetta lämpötila.. haalea vesi vaan kiertää, taitaapi olla auki jumissa
mulla omassa takatuupparissa varmaan sama juttu, eikä oo ku kesällä laitettu uus ja yhtään ei nouse viisari jossei oo eberi päälllä, ei kannata kyl ostaa muuta stantin superstat tai ac delcon vastaava.

noi nelarit on paljo parempiryhtisiä, mä olen haaveillut jos madaltais(hyyi) omaa takapäästä kun se kulkee niin törkeästi puo pystyssä ja tavaran lastaaminen ja purku helpottuis, noihin saa mm. ilmapussisarjaa melko edukkaasti et kannattaa semmostakin harkita jos jousissa on varaa korottua sillä tyylillä.

tossa on melko varmasti käkikellolukko joka noilla kilometreillä on jo sotkenut peräöljynsä hyvin ja kulunutkin varmasti, älä piiskaa tai se lyö kytkentäkynnet poikki, mulla omassa on jo niin vainaa ettei pakkasella toimi lainkaan, remppasarja olis 180 taalaa mutta toisaalta kun ei ole niitä vetäviä pyöriä edessä niin vähä houkuttais joko e-lockkeri tai truetrack, ne olis semmosia lukkoja joista etenki truetrackki sopis tommosen etuperäänki vallan mainiosti, maantieajossa mukavan eleetön ja lähtee sitte valoistaki ku rusakko, ja todella iso apu mettänpuolellakin aina kun on vähäkin kovaa pyörien alla.

vink vink. mä voin myydä sulle tommoset kirkaslasiset umpiot siihen niin rupee näkeen (saa niitä tosin motonetistäkin varman vielä)
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Vanha asuntovaunu Jess O/M/V Muut 17 22.10.2010 16:58
Vanha... Flugfiske Chit-Chat 2 14.10.2006 18:01
Vanha mestari? offipete Baarit 0 22.01.2006 23:47
vanha suola janottaa... jv Tekniikka & Jutustelu 7 16.11.2005 22:06
vanha mies bono Jokes 0 24.10.2002 09:28

Sivu luotu: 05:16 (GMT +2).