Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes
Avasin tuonne Chit-Chat osastolle.
|
En lue, enkä käytä, joten siellä o ja pysyy, edelleen pahoitteluni BS:n suoltamisesta...
Joten asiaan:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes
Hmm. Näinkö?
1. Laipat kiinni lootiin ja nythän voisi porata kohdistus tapeille reijjän laippoihin ja kolot lootiin.
2. Jakolootan sovitus paikalleen jotta saadaan mitattua putken pituus.
3. Jakoloota pois kun sen asento on merkitty putkeen ja nyt putken näkee keskittää automaatin akselille stefojen kera ja eikun hitsihepillä laippaan kiinni.
4. Jakolootta mekinnän mukaan paikalleen ja hitsihepeillä kiinni.
|
5. Lattaraudalla 3-4 sivua hizhep kiinnityksellä kasaan (oliko tää kohta tarkotuksella tyhjä?)
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes
6. Jakoloota pois.
7. Sovite pois ja eikun isolla virralla laipat sorvattuun keski putkeen kiinni.
8.Tarvittaessa voi hitsuutella viellä lisä vahvikkeita putken ja laippojen väliin.
|
Eli nuo latat tukemaan "kehikoksi" hitsauksen ajaksi??? estäisi ainakin vetämisen ja tarvittaessa myös jälkilämmitys saumalle vois poistaa tuon sauman jännityksen....
En muista metallurgeista tiiä, mutta itse tekisin näin.
