Lahdessa näkee yhden sinisen swamppereilla joka päiväisenä käyttö autona vanhemmalla miehellä ja yhden tiedän jolla projektina pahasti vaurioitunut siviili laite(varkaat ajaneet pitkin seiniä ja lopuksi mereen)
Ite etin enenmän vähemmän aktiivisesti tollasta siviili h1 parivuotta tuloksetta. Mulle sopivan hintaisia ei ollut missään käyttöautoksi etin mutta hinnat läks 35000€ ylös päin kaikkialla.
13000€ konevaurioista menin arpomaan liian kauan ja oli myyty alta 6h myyntiin tulosta. Samoitten kouvolassa ollut h1 kolari vehe meni 15000€ muutamassa tunnissa kaupaksi.
Kaikki haukkuu paskaksi mutta kellään haukkujalla ei tollasta oo ollut mutta aina tarina kertoo että hyvällä kaverilla on aina ollut ja ihan paskoja kuulema aina(tämä tarina sopii myös usein chevy vaniin ja suburbaniin sekä ramiin(ja kaikilla on yli 1000nw vääntöä) ja jenkki fordeihin.
Ite suburbani kuskina oon kuulut noita tarinoita viikottain,yleensä oon vittuilut takaisin että eikö oo rahaa ostaa tai ajaa sellaisella tai muija ei anna hommata edes ge-moneyn rahoituksella tollaista.
Sopivan hintainen H-1kun kohdalle tulee niin ostan ja nauran kaikille paskaisesti.
|