Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 15.10.2013, 15:17
juzzi77 juzzi77 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.11
Sijainti: Turku
Viestit: 43
Perusasetus

Terve,

Kiitti näistä tiedoista. Koitin ottaa sitä vaikka mistä pois, mutta tiukkaa tuntui olevan. Päädyin sitten irroittamaan kaiken kennon ympäriltä. Auton sisälle jäi nyt ainostaan johtosarja ja ohjauspylväs. Aika kasa romua siitä irtosi.

Noh kenno lähti nyt helposti pois. Aika pahalta se näytti. Vein sen kennotettavaksi. Noin 160e maksaa hj61 lämppärin kennotus. Ei mielestäni mikään mahdoton hinta. Uutta kennoa tuskin edes enään myydään?


Nyt kun lämmitys alkaa toimia, niin tilasin tuohon nyt 2000w pumppaavan letkulämmittimen talven varalle. Toivottavasti riittää tuo? Isompaa ei kaupasta ainakaan löytynyt. Tossa lämppärissä on termostaatti ja lämmittää veden 60 asteiseksi. Nopeus oli 8 -12 litraa minuutissa. Eli varmaan hyvä porata termostaattiin esim 3mm reikä? Riittääkö vai kuinka suuri reikä pitää olla tolla nopeudella? Mihinkä kohtaan tollanen pumppaava letkulämmitin kannattaa asentaa? Ajattelin niihin letkuihin jotka menee sinne sisätilan kennolle. Ei taida olla edes oikein muuta vaihtoehtoa?
Vastaa lainaten
 

Luokat
hj-61, hj61


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 04:03 (GMT +2).