![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
edit. Luulin että sulla tippuu tanko nivelestä, luin vasta jälkeenpäin että onkin iso välys... Viimeksi muokannut hiluvitkutin : 28.07.2013 22:32 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
niin ne muoviset kupit vaan finaalissa. Uusia en löydä sitten mistään... Pitänee rakentaa itse uudet, rasvanipalla varustetut
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
hj61 jarru merkkivalo syttyy ku käkkä on päällä tai neste vähissä. Mutta syttyykö se jos alipainetta ei ole/on liian vähän?
Kun poljin on sika kova ja joutuu painaa kovin jos tarvii tehä nopeempi pysähdys. Epäilen että alipainepumppu oli rikki. Näin ollen jos pihassakin painaa jarrua niin valo syttyy ja kun päästää niin se sammuu. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä, valo ilmoittaa myös alipaineen vähyydestä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mikähän mahtaa olla vikana takaperässä? Takalukko päällä kardaani ei pyöri pitemmällä puolella. Vetoakseli näytti ainakin ehjältä boorit suorat, pinnapultit ehjät. Eikä auto muutenkaan kulje ilman takalukkoa ja epämääräsiä ääniä kuuluu perästä vaan kardaani pyörii?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jatketaan nyt sen verran jotta. Vetoakseli on ilmeisesti päässyt kiertymään ja sen takia hyppii yli booreilta. Boorien jälkeen tuntuu selvät kiertymän korkeuserot.
|