Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 17.08.2013, 07:25
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Kierrejousia tekis vieläkin mieli ja akselirempan yhteydessä vois tehdä kiinnikkeet ja pedit valmiiksi.

Mitäs tukivarsia kannattaa käyttää?
Defenderin, rangen, land cruiserin vai joku muu?

Onko käytännössä merkitystä runkoon tulevalla päällä se, että onko se tappi vai lenkki? Ituitio sanoo tapin tuntuvan paremmalta vaihtoehdolta, mutta käytönnössä ei kokemusta.

Huollon helppouden kannalta olis kiva jos kaikki neljä olis samanlaisia, eli voiko taakse tehdä tosta noin vaan vastaavat kuin rangessa yms. on edessä ja vielä leimakelpoisena? Miten se vaikuttaa ajettavuuteen jos verrokkina on nelilinkki tms.
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 21:36 (GMT +2).