Verkkasta on tuo moottorin vaihto, mutta kun nyt tuli alotettua, niin pientä vinkkiä kaipaan.
Eli lähteekö Moottori lootasta irti jotenkin järkevän iisisti? Varsinkin startin pulttien aukasu on niin stnan vaikeeta. Muuten on kaikki irti, mutta nuo yläpuolen pultit on vielä kiinni. Pitääkö alakautta ottaa, eli ensin etujortaania irti yms? Sithän tuo ei oiskun ottaa irti ja toinen mosa tilalle. Toki tuprohiluja yms vähän pitäs vaihdella...
Miten muuten l300 syöttöpumppu toimii urpon kanssa? Vaihdanko Pajeron pumpun tuosta särkimenneestä koneestä tuohon vaihtokoneeseen vai kokeilenko l300 pumpulla? Onko mitään toivoa? Lähinnä vaan siks, kun haperon pumppu tihkuttelee on hiton paljon enemmän rullattu.
Kyllä, olen amatööri.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
|