Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyollavaan
Kiitoos  , tähän astisista vinkeistä/neuvoista,
Eli olen löysännyt net jarrukengät kuusiokoloavainta ja ruuvvimeisseliä avuksi käyttäen niin löysälle kuin säätö mekanismissa on varaa mutta ongelmaksi näen tuon rummun ruostumisen akseliin ja niiden ulosvetoreikien piloille ruostumisen.
Olen kokeillut puhdistaa/kierteyttää uudestaan niitä kierteitä mutta huonolla menestyksellä, rumpu on ohkanen joten kierretappi pohjaa jo akselin laippaan kun pitäisi alkaa tulla uutta kierrettä, saiko tuosta nyt joku selvää mitä tarkoitan. 
Rumpujen ja kenkien iästä ei ole tietoa mutta autolla on ajettu rapiat 260 tkm.
|
Sitä keskinavan ja rummun väliä koetat putsata vaan lisää. Viilaakin voi käyttää ja harjalaikkaa. Öljyä väliin ja koputtelua. Ja sitten lopuksi lämpöä ja ottat vaan rummun pois

. Mut se ei ei tule jos et saa sitä moskaa keskinavan ja rummun välistä pois, juuttuu vaan tuhannen tiukkaan. Ahkeruus se kovan onnenkin voittaa.