Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #926  
Vanha 08.12.2012, 11:23
ABLemmy:n Avatar
ABLemmy ABLemmy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.12
Sijainti: Kokkola
Viestit: 30
Perusasetus

Nonniin, laturin laakerihan se siellä on sökö. Millanen homma se on vaihtaa vai laitanko uutta vaan tilalle?
Vastaa lainaten
  #927  
Vanha 08.12.2012, 13:41
petpi petpi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 251
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ABLemmy Näytä viesti
Nyt kun vihdoin pääsin itsekin XJ omistajaksi nii kysyisin seuraavaa, miksi ihmeessä lämmönpuhallus loppuu kun ajaa autolla ylämäkeen? Ei vaan pysty ymmärtää mikä tuon tekee tasaisella ja alamäessä ei mitään ongelmaa. Ja tämä siis normaalilla tiellä.
Jännä ongelma.
Heitän ihan villin arvauksen. Puhaltimen kotelossa vettä(en tiedä onko veden mahdollista jäädä koteloon) ja ylämäessä vesi kertyy puhaltimen siipipyörän luokse ja estää puhallinta pyörimästä, koska hiilet ja etuvastus sökönä.
__________________
________________

-98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX
Vastaa lainaten
  #928  
Vanha 08.12.2012, 15:00
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ABLemmy Näytä viesti
Kokeiltu on kaikilla puhaltimen asennoilla ja sama homma. Ja homma menee niin että kun ylämäki alkaa niin ensin puhaltaa hetken kylmää ja sitten loppuu puhallus kokonaan. Kun ylämäki loppuu alkaa tulla lämmintä normaalisti. Alamäessä toimii myös normaalisti. Ei vaan pysty ymmärtää, koskaan kuullutkaan että vois noin tapahtua
Toimiiko normaalisti jos kiihtdyttää tai jarruttaa?
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #929  
Vanha 08.12.2012, 15:49
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ABLemmy Näytä viesti
Nonniin, laturin laakerihan se siellä on sökö. Millanen homma se on vaihtaa vai laitanko uutta vaan tilalle?
Juuri viime viikolla vaihdoin omaan laturiini laakerit.Mulla on Wilson merkkinen laturi tuossa.Takapään pieni laakeri lähti akselilta ihan ongelmitta parilla ruuvarilla varovasti vääntelemällä.Hihnapyörän puoleinen laakeri olikin kipakampi juttu.Koettelin naputella sitä varovasti ulos pesästään eikä millään saanut eloa siihen.Tarkemmin katsottua totesin että laakeri oli laitettu pesäänsä vissiin jollakin prässillä joka oli painanut laakerin reunan yli päätykappaleen ainesta.Laskin surutta rälläkällä lappulaikalla sen olan pois siitä niin sitten laakeri tuli naputtamalla pois.Liika voimankäyttö halkaisee päätykappaleen herkästi.Uuden laakerin asensin varoiksi laakerilukitteella.
Tuossa Wilssonissa ei ainakaan ole irrallista hiilisiltaa mutta sieltä takapäästä löytyy sellainen parin millin reikä mistä työnnetään esim hitsauslangan pätkä pidättelemään hiiliä poteroissaan kokoonpanovaiheessa.
Tarkista myös se hihnapyörän laakeri siitä ilmastoinnin kompuran vierestä.Omaani oon vaihtanut sen kolme kertaa..
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #930  
Vanha 08.12.2012, 16:04
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Johto hapettunut poikki siitä sulakerasian takana olevalta isolta liittimeltä konehuoneen puolelta.
Olit oikeassa. Siltä alueelta vika löytyi.Ruuvasin sulakerasian irti ja vähän kurkin sinne taakse ja nyin johtoja niin virrat tuli taas autoon.Täytyy syventyä tarkemmin mikä piuha/liitos siellä on antautumassa.Nyt on jo kuitenkin helpompi homma kun vika-alue on rajattu.
Yhtään hommaa ei helpota se että joku edellinen omistaja on vähän muurannut sitä isoa liitintä konehuoneen puolella jollain sikafleksillä.En saanut sitä irti.Tää auto on 10-15 vuotta sitten saanut sähkötolpan kuvan just siihen kohtaan kylkeensä ja liitin on saanu kipeetä.Muutenkin se nurkka on niin pirun ahdas ja vielä kun on ne ABS kamatkin siinä..
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #931  
Vanha 08.12.2012, 16:32
ABLemmy:n Avatar
ABLemmy ABLemmy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.12
Sijainti: Kokkola
Viestit: 30
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Toimiiko normaalisti jos kiihtdyttää tai jarruttaa?
Toimii normaalisti.
__________________
Jeep Cherokee XJ -90
Vastaa lainaten
  #932  
Vanha 08.12.2012, 16:34
ABLemmy:n Avatar
ABLemmy ABLemmy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.12
Sijainti: Kokkola
Viestit: 30
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Juuri viime viikolla vaihdoin omaan laturiini laakerit.Mulla on Wilson merkkinen laturi tuossa.Takapään pieni laakeri lähti akselilta ihan ongelmitta parilla ruuvarilla varovasti vääntelemällä.Hihnapyörän puoleinen laakeri olikin kipakampi juttu.Koettelin naputella sitä varovasti ulos pesästään eikä millään saanut eloa siihen.Tarkemmin katsottua totesin että laakeri oli laitettu pesäänsä vissiin jollakin prässillä joka oli painanut laakerin reunan yli päätykappaleen ainesta.Laskin surutta rälläkällä lappulaikalla sen olan pois siitä niin sitten laakeri tuli naputtamalla pois.Liika voimankäyttö halkaisee päätykappaleen herkästi.Uuden laakerin asensin varoiksi laakerilukitteella.
Tuossa Wilssonissa ei ainakaan ole irrallista hiilisiltaa mutta sieltä takapäästä löytyy sellainen parin millin reikä mistä työnnetään esim hitsauslangan pätkä pidättelemään hiiliä poteroissaan kokoonpanovaiheessa.
Tarkista myös se hihnapyörän laakeri siitä ilmastoinnin kompuran vierestä.Omaani oon vaihtanut sen kolme kertaa..
Tilasin jo uuden tilalle, kokeilen sitten elvyttää tuon vanhan varalle. Se hihnapyörän laakeri oli ok. Sen kokeilin heti ensimmäisenä.
__________________
Jeep Cherokee XJ -90
Vastaa lainaten
  #933  
Vanha 08.12.2012, 20:23
SD 4.4 TD SD 4.4 TD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 27.11.09
Sijainti: Helsinki/vilppula
Viestit: 259
Perusasetus

Tota noin nääs!! onkos kellään XJ jeepissä tuota Roygh Contryn 3" alusta sarjaa, että onkos se sillain suht mukava tie ajossa ja kuinka kestää jouset.
Vastaa lainaten
  #934  
Vanha 08.12.2012, 21:07
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.361
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Olit oikeassa. Siltä alueelta vika löytyi.Ruuvasin sulakerasian irti ja vähän kurkin sinne taakse ja nyin johtoja niin virrat tuli taas autoon.Täytyy syventyä tarkemmin mikä piuha/liitos siellä on antautumassa.Nyt on jo kuitenkin helpompi homma kun vika-alue on rajattu.
Yhtään hommaa ei helpota se että joku edellinen omistaja on vähän muurannut sitä isoa liitintä konehuoneen puolella jollain sikafleksillä.En saanut sitä irti.Tää auto on 10-15 vuotta sitten saanut sähkötolpan kuvan just siihen kohtaan kylkeensä ja liitin on saanu kipeetä.Muutenkin se nurkka on niin pirun ahdas ja vielä kun on ne ABS kamatkin siinä..
Huomasithan ruuvin siinä keskellä liitintä?
Vastaa lainaten
  #935  
Vanha 09.12.2012, 10:04
Superlon:n Avatar
Superlon Superlon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.01.11
Sijainti: Mynämäki
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SD 4.4 TD Näytä viesti
Tota noin nääs!! onkos kellään XJ jeepissä tuota Roygh Contryn 3" alusta sarjaa, että onkos se sillain suht mukava tie ajossa ja kuinka kestää jouset.

Mulla on sellanen autossa ollu sen pari vuotta ku mitä auto on mulla käytössä ollu. Kyllä se maantiellä ihan hyvin menee, tosin etupään puslat on kovilla orkkistukivarsissa. Kannattaa tarkistaa ne ainakin parin vuoden välein ja aina ku kuuluu kolinoita. Jousien kestävyydestä en ole kuullut kenelläkään ongelmia olleen.

Isompaan maastokäyttöön tuo korotus on vähän alimittainen. Kun korotin keulaa lisää sen sallitun puolitoista tuumaa, niin tuli heti vastaan tukivarsien rajalliset liikeradat ja liian lyhyt panhardi. Jos on siis joskus haaveissa isompi korotus tai enempi maastokäyttöä tai isommat renkaat ku 31-tuumaiset, niin kannattaa heti harkita sellaista sarjaa jossa on Long Arm-tukivarret ja säädettävä panhard-tanko.
Vastaa lainaten
  #936  
Vanha 09.12.2012, 12:06
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Huomasithan ruuvin siinä keskellä liitintä?
Ei siitä kyllä mitään ruuvia löytynyt Olisko ruuvi korvattu sillä sikafleksillä sitten.. sellaiset jotkut muoviset pannat siin liittimen sivussa kyllä oli.
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #937  
Vanha 09.12.2012, 19:27
Lassard Lassard ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 163
Perusasetus

Mitähän nämä "potikat" mahtavat olla?

Tulipellissä tuo valkoinen:



Kuskin puolen lokarin reunassa:




Mulla on kaks korjauskirjaa, mutta eihän ne tuollaisista mainitse...tai sit en vaan löydä.

Laite on -87 Comanche Renix 4.0 / AW4 , ja jos tälle on joskus pakko antaa lontoonkielinen nimi, niin tästä tulee "Primitive Reaction" - on sen verran monta kertaa ollu primitiivireaktio lähellä...
Vastaa lainaten
  #938  
Vanha 10.12.2012, 09:41
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Jos on Suomi-auto, niin veikkaan ajovalopesurin pumppua ja sen relettä (sen takia ei kirjat tunne, kun on Suomi-speciaaleja)!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #939  
Vanha 10.12.2012, 09:48
Lassard Lassard ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 163
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Jos on Suomi-auto, niin veikkaan ajovalopesurin pumppua ja sen relettä (sen takia ei kirjat tunne, kun on Suomi-speciaaleja)!!

Tuontiautohan tämä, tuli aikoinaan samassa aallossa jenkkifarmareiden kanssa eli -90
Vastaa lainaten
  #940  
Vanha 10.12.2012, 11:09
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lassard Näytä viesti
Tuontiautohan tämä, tuli aikoinaan samassa aallossa jenkkifarmareiden kanssa eli -90
On ehkä silti niitä, koska ne oli pakollisia silloin!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #941  
Vanha 12.12.2012, 08:39
ABLemmy:n Avatar
ABLemmy ABLemmy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.12
Sijainti: Kokkola
Viestit: 30
Perusasetus

meneekö ilmastoituun versioon jonkun muun auton uraremmi vai pitääkö olla xj:hin tarkoitettu?
__________________
Jeep Cherokee XJ -90
Vastaa lainaten
  #942  
Vanha 12.12.2012, 09:06
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ABLemmy Näytä viesti
meneekö ilmastoituun versioon jonkun muun auton uraremmi vai pitääkö olla xj:hin tarkoitettu?
Ei se hihna tiedä, missä autossa se on...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #943  
Vanha 12.12.2012, 10:33
ABLemmy:n Avatar
ABLemmy ABLemmy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.12
Sijainti: Kokkola
Viestit: 30
Perusasetus

Joo Joo mutta mistä autosta sopii kun taitaa olla ettei löydy jeepin varaosanumerolla täältä liikkeestä niin onko jossain toisessa autossa yhtä pitkä ja leveä remmi jota voi käyttää?
__________________
Jeep Cherokee XJ -90
Vastaa lainaten
  #944  
Vanha 12.12.2012, 10:35
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ABLemmy Näytä viesti
Joo Joo mutta mistä autosta sopii kun taitaa olla ettei löydy jeepin varaosanumerolla täältä liikkeestä niin onko jossain toisessa autossa yhtä pitkä ja leveä remmi jota voi käyttää?
Jaa, mikset sitten kysyny sitä.... Tutkitaas... Jaa, tarttis tietää, mikä Jeeppi sulla olikaan, tietäis minkä mukaan etsis?? No höh, allekirjoituksessahan se lukee, etsitääs...

Aika monesta sopii: Buick, Oldsmobile, Chevy, Ford (USA), GMC, Lincoln, Mercury, Pontiac, muita en löytänyt, auttaako tuokaan??

Nii ja mulla on hyllyssä niitä, eli tuossa: http://www.jamant.fi/hihna-cro53002899-p-569.html , oletan että 4.0 -kuutonen koneena!!
__________________
Killing time is not murder

Viimeksi muokannut JAMANT : 12.12.2012 10:53
Vastaa lainaten
  #945  
Vanha 12.12.2012, 11:18
ABLemmy:n Avatar
ABLemmy ABLemmy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.12
Sijainti: Kokkola
Viestit: 30
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Jaa, mikset sitten kysyny sitä.... Tutkitaas... Jaa, tarttis tietää, mikä Jeeppi sulla olikaan, tietäis minkä mukaan etsis?? No höh, allekirjoituksessahan se lukee, etsitääs...

Aika monesta sopii: Buick, Oldsmobile, Chevy, Ford (USA), GMC, Lincoln, Mercury, Pontiac, muita en löytänyt, auttaako tuokaan??

Nii ja mulla on hyllyssä niitä, eli tuossa: http://www.jamant.fi/hihna-cro53002899-p-569.html , oletan että 4.0 -kuutonen koneena!!
Joo sori, häjissäni töissä kiireessä puhelimella kirjoitin

Ok, kutonen tosiaan on koneena,jos noista ei löydy täältä niin tilaan sitten sulta. Kiitos!
__________________
Jeep Cherokee XJ -90
Vastaa lainaten
  #946  
Vanha 12.12.2012, 14:16
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ABLemmy Näytä viesti
Joo sori, häjissäni töissä kiireessä puhelimella kirjoitin

Ok, kutonen tosiaan on koneena,jos noista ei löydy täältä niin tilaan sitten sulta. Kiitos!
6 uraa ja 2606mm -2622mm semmonen se on...

1990 JEEP CHEROKEE 4.0L 242cid L6 : Belt Drive : Belt Price
GOODYEAR Part # 1025K6 Freshstart Belt Multi V-Groove POLY-V €5.52


ROADMAX Part # 6K1025AP
{#K10256} Automotive V-Ribbed Belt (Standard) (Only 5 Remaining) €5.99

DAYCO Part # 1025K6 Serpentine Belt MULTIPLE ACCESSORY; Base Model [Wholesaler Closeout - Private
Label Pkg. - 30 DayWarranty] (Only 3 Remaining) €7.69


CADNA Part # 1025K6 Serpentine Belt FUEL INJECTION and L ENG CODE,OE STD - SEAL INCL; Base Model
Serpentine Belt FUEL INJECTION and L ENG CODE,EXC BASE MODEL; Base Model [Wholesaler
Closeout - Private Label Pkg. - 30 DayWarranty] (Only 4 Remaining) €7.70

KLARIUS/QUINTON HAZELL Part # QBR62605 Number of Ribs: 6; Length [mm]: 2605
To 12/1990; eng code [ERH] €14.41


DAYCO Part # 5061025 Serpentine Belt; Exceeds OE Specifications Effective Length 102.56 / Top Width .82 / No of Ribs 6 / Thickness 0.169 Multiple Accessory €16.15


GATES Part # 6PK2603 Micro-V® XF Belt ALT; To 09/1990; Base Model €18.30


OMIX-ADA Part # 1711104 Rebate/Promotion Available! Accessory Drive (Only 10 Remaining) €18.30

GATES Part # K061025 Micro-V AT Premium OE V-Ribbed Belt; K06 13/16" x 103" €19.84

GOODYEAR Part # 4061025 Gatorback; Poly-V; 6 Ribs / Effective Length 102.5" / Outside Length 103.25"
Poly-V €21.46

ACDELCO Part # 6K1025 {#88932809} K06 13/16" x 103" BELT,SERPENTINE €22.92


tossa muutama numero hihnalle jos niillä sais vertailtua.
Vastaa lainaten
  #947  
Vanha 12.12.2012, 15:54
ABLemmy:n Avatar
ABLemmy ABLemmy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.12
Sijainti: Kokkola
Viestit: 30
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
6 uraa ja 2606mm -2622mm semmonen se on...

1990 JEEP CHEROKEE 4.0L 242cid L6 : Belt Drive : Belt Price
GOODYEAR Part # 1025K6 Freshstart Belt Multi V-Groove POLY-V €5.52


ROADMAX Part # 6K1025AP
{#K10256} Automotive V-Ribbed Belt (Standard) (Only 5 Remaining) €5.99

DAYCO Part # 1025K6 Serpentine Belt MULTIPLE ACCESSORY; Base Model [Wholesaler Closeout - Private
Label Pkg. - 30 DayWarranty] (Only 3 Remaining) €7.69


CADNA Part # 1025K6 Serpentine Belt FUEL INJECTION and L ENG CODE,OE STD - SEAL INCL; Base Model
Serpentine Belt FUEL INJECTION and L ENG CODE,EXC BASE MODEL; Base Model [Wholesaler
Closeout - Private Label Pkg. - 30 DayWarranty] (Only 4 Remaining) €7.70

KLARIUS/QUINTON HAZELL Part # QBR62605 Number of Ribs: 6; Length [mm]: 2605
To 12/1990; eng code [ERH] €14.41


DAYCO Part # 5061025 Serpentine Belt; Exceeds OE Specifications Effective Length 102.56 / Top Width .82 / No of Ribs 6 / Thickness 0.169 Multiple Accessory €16.15


GATES Part # 6PK2603 Micro-V® XF Belt ALT; To 09/1990; Base Model €18.30


OMIX-ADA Part # 1711104 Rebate/Promotion Available! Accessory Drive (Only 10 Remaining) €18.30

GATES Part # K061025 Micro-V AT Premium OE V-Ribbed Belt; K06 13/16" x 103" €19.84

GOODYEAR Part # 4061025 Gatorback; Poly-V; 6 Ribs / Effective Length 102.5" / Outside Length 103.25"
Poly-V €21.46

ACDELCO Part # 6K1025 {#88932809} K06 13/16" x 103" BELT,SERPENTINE €22.92


tossa muutama numero hihnalle jos niillä sais vertailtua.
Kiitos!!!
__________________
Jeep Cherokee XJ -90
Vastaa lainaten
  #948  
Vanha 13.12.2012, 17:49
xxpowellxx:n Avatar
xxpowellxx xxpowellxx ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 237
Perusasetus

Tuikkasin eilen motonetistä ostetun jäähdytys järjestelmään laitettavaa puhdistus ainetta,makso 5e purkki.

Oli muuten tehokasta töhnää,lämmöt laski 10-15 astetta ennen oli 90-100.
Lämmön tulo puhaltimista tuplaantu,oli ainakin hintansa väärti ja voin suositella kaikille vaikkei olis "tarvettakaan".
Vastaa lainaten
  #949  
Vanha 13.12.2012, 18:47
ABLemmy:n Avatar
ABLemmy ABLemmy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.12
Sijainti: Kokkola
Viestit: 30
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xxpowellxx Näytä viesti
Tuikkasin eilen motonetistä ostetun jäähdytys järjestelmään laitettavaa puhdistus ainetta,makso 5e purkki.

Oli muuten tehokasta töhnää,lämmöt laski 10-15 astetta ennen oli 90-100.
Lämmön tulo puhaltimista tuplaantu,oli ainakin hintansa väärti ja voin suositella kaikille vaikkei olis "tarvettakaan".
Minkä merkkistä sotkua oli? vois huvikseen kokeilla.
__________________
Jeep Cherokee XJ -90
Vastaa lainaten
  #950  
Vanha 13.12.2012, 19:29
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

konetiskiaine tai parempana patteriverkoston putsausaine ajaa melko parhaiten asia mutta... forte on melkein noista autoon tarkotetuista litkuista se toimivin
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 09:40 (GMT +2).