![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#76
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
- Elä pidennä yhtään vaan laita vinssi maskin tilalle tai korin ja moottorin väliin. Muuten joudut tekemään homman uudestaan kun huomaat miten epäkäytännöllinen pidennetty puskuri on. Netti on pullollaan valmiita mallikuvia. - Joutaishan noista lokareista siivu muualtakin ![]() - Erittäin hyvä idea, koska uusi tankki maksaa kuitenkin sen pari sataa. - Ei pöllömpää. - Mihin tossa kierrejousirakenteessa enää noita lehtijousia tarvitsee? - Sama ku edellinen. - =muisto 1980-luvulta ![]() |
#77
|
||||
|
||||
![]() Tankin panssari
Riippuen miten paksua rautaa on hakemassa, niin budjettimallisen panssarin tankkiin saa purkaamolta jonkin ZJ:n alta. Käy "heittämällä", kaksi reikää piti soientaa.
|
#78
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#79
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-Vähän samaan tyyliin tulossa vinssin paikka kuin Rolling Jeepissä -Ei tarvi enempää silpoo ku se 31 mahtuu ![]() ![]() -Juu ja kun tankki on vaihdettu uuteen mädän tilalle -"tukivarreks" putjettiratkasussa kun kaikki kilkkeet on hyllyssä -Mukavampi siihen laa-puhelimeen on puhua kun kännykkään ![]() Viimeksi muokannut Pertsi : 04.05.2010 20:59 |
#80
|
||||
|
||||
![]()
Eipä taida tossa ZJ:ssä olla niin paljoa rautaa että se mulle riittää eli tulossa joko 3mm hardox/raex tai 5mm musta rauta
|
#81
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Jep hiluksia ei varmaan enää käyttiksenä nähdä, mutta sulla on pysyny toi ajatus selkeenä. Ainakin VIELÄ ![]() |
#82
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#83
|
||||
|
||||
![]()
kattele vinssistä mallia jeepperiltä tai 454ssltä tai multa (multa saa kuvia kännykällä) kaikki vähän erilailla mutta paikka sama (paras
![]() ![]() ![]() |
#84
|
||||
|
||||
![]()
Mites ton LA kanssa tehdäään, hommataanko sulla samanlainen ku rikulla ja jorilla, n. 100€ paketti antenneineen... vai laitetaanko me se vanha mokoma?
Laittelen linkkiä kun saan vappusafari videon nettiiin, viime yönä piti mennä mutta netti pätkäs ninku arvata saattoi.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#85
|
||||
|
||||
![]()
Niko: Kyllä se vinssi tulee hieman RollingJeep tyyppisesti kun ei natsaa pidentää noita runkoaisoja tehdä uutta poikkipalkkia kun sen puskuriinkin saa kiinni.
Ville: Pistetään vanhaa Mokomaa, on muutakin rahanmenoo kun tää rotisko eikä noilla liiton rahoilla liikaa pääse pröystäilemään ![]() |
#86
|
||||
|
||||
![]()
No mie ainakin oon lyhentäny koria ja kiinnittäny vinssin puskuriin.
|
#87
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() edit: tässä olisi esimerkiksi aika hyvä vaihtoehto tehdä toi etupuskin: http://www.jeepforum.com/forum/f11/e...ml#post9368390 http://www.jeepforum.com/forum/f11/e...ml#post9368390 Viimeksi muokannut Timo_L : 05.05.2010 13:22 |
#88
|
||||
|
||||
![]()
no anteeks timo et unohdin mainita sut !
|
#89
|
||||
|
||||
![]()
Ei auta, nyt oon kyllä pahasti loukkaantunu
![]() ..kaikkihan noi on jokseenkin samalla idealla toteutettu, ja ilmeisen hyväksi havaittu. Itse en kyllä edes heti älynnyt että noinkin sen vinssin upotuksen voisi tehdä, piti sitten kopioida idea muilta. |
#90
|
||||
|
||||
![]()
Jä täältä löytyy meidän vappusafari toimintaa, kokoa on sitten se 2gb, suosittelen lataamaan koko tiedoston ensin koneelle ja sitten katsomaan.
http://www.vilkutin.1g.fi/kuvat/Vide...+2010_720p.wmv
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#91
|
||||
|
||||
![]()
Tuloillaan on, näyttäisi ~18 min. kestävän. Kommentoidaan kun ehdin katsoa
![]() |
#92
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli noille etulokasuojille näytettyä hieman rälläkkää. Melkonen on ero tohon renkaan edessä olevaan kohtauskulmaan. Samalla tuli otettua sisälokarit pois ja annettua vähän lekaa pyöräkoteloille. Ja kun kuvat on kivoja niin pistetään nyt pari otosta.
Lähtötilanne: Kuskin puoli silvottu: Ja sitten pari kuvaa lopputuloksesta: Apparin puolen lokarissa näkyykin jo vähän lommoa mikä aiheutu noista alhaalla roikkuvista lokarinreunoista ![]() Etupuskuria pitäis seuraavaks alkaa modaamaan vinssiä varten. |
#93
|
||||
|
||||
![]()
ei puskuria vaan "runkoa" joutuu modaamaan vinssiä varten!!! tee se kerralla ni ei tarvi tehä montaa kertaa!! vähän kun raapii päätä ja käyttää rälläkkää ni ni kohtauskulma parempi ku orkkiksena.
Hieno väri ![]() |
#94
|
||||
|
||||
![]()
Tämmöstä tänään
Puskurinpäihin jatkopätkät: Tohon väliin pienet kulmatuet kuuden millin lootusta: Tommosiin 16mm paksuihin lappuihin alan rakennella vinssin kiinnitystä: Puskurin palkkiin kolo ja tohon hahmolleen noi laput. Tohon kulmatukee vähän joka suuntaan ja palkki hitsataan takas umpeen 8mm lootulla. Jos huomenna kolahtais Warni matkahuoltoon niin pääsee suunnittelemaan lisää. Sitten kun on saatu vinssi hahmolleen niin vahvistan tota puskurin kiinnitystä 8mm ja 6mm lootulla. Varmaan joutuu laittamaan tän rojektin jälkeen etupäähän tuuman korokepalat että saa kompensoitua vinssin ja vahvistusten tuoman lisäpainon. |
#95
|
||||
|
||||
![]()
pertsin peijooona, olekko millasen warnilaisen laittanu? HYVÄ VALINTA !!!
miten vahvistat noiden vahvojen lappujen (vinssipetien) kiinnityksen tuohon puskuriin? Mjooo, etupyörän eteen tuli hienosti kyllä tilaa !!!
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#96
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#97
|
||||
|
||||
![]()
juuu sano, ja taittopyörää on kuitenkin järkevä käyttäää kovemmissa upotuksissa, säästyy vinssiä kummasti. Ja sitten ei kyllä vedot lopu.
Joo sano, ajeleks koska hallille, ni punnitaan jeeppi? Meinattiin Nikkilän kanssa rykästä liinoja runkopalkkien ympäri ja åkermannin koukkuun vaaka ja ilmaan.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#98
|
||||
|
||||
![]()
Ei varmaan tänä viikonloppuna liiku tallista mihinkään...
|
#99
|
||||
|
||||
![]()
Juu nyt olis vinssi saatu keulille.
Ensi sovittelua keulalle, vähän jää ulos väkisinkin että riittää vielä jäähdytys kun tuppaa varsinkin laatikon jäähyttimen eteen tulemaan aika pahasti. Ton verran jätin rakoa että saa maskiverkon tohon taakse mahtuu ilma kiertämään vinssin ja jäähyttimien välissä kunnolla. Valmis tuotos. Releboxi jäi aika hyvin suojaan tohon yhden putken taakse. Rullakita vaihdetaan joskus valurautaliukukitaan niin saa vielä keulaa ~ 8 senttiä lyhyemmäksi. Maskia en raaskinu alkaa pilkkomaan niin tuli laitettua tollanen verkko siihen, ruma mutta ajaa asiansa. Keula laski taas puoltoista senttiä alaspäin... ![]() |
#100
|
|||
|
|||
![]()
Kun tuo vinssi tuo lisää painoa keulalle niin eikö sitä saisi laitettua auton perään ja siitä sitten vedettyä jotenkin hienosti vaijerin perän kautta eteen?
![]()
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
cherokeen co korkea | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.07.2007 13:06 | |
cherokeen värinumero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2006 15:44 | |
CHEROKEEN OSIA -77 | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.09.2006 14:17 |
O: Cherokeen takavalo | Sami_V | O/M/V Muut | 0 | 27.12.2003 21:35 |
O: Cherokeen karjarauta | Intiaani_Chief | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2003 20:07 |