![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Päivitystä Hiluxiin - facelift 2012http://www.inautonews.com/2012-toyot...t-first-images Tuollainen on sitten tulossa ![]() ![]() Ja jutun mukaan meille saapuvat moottorit pysynevät samoina ovat: 2.5 L diesel D-4D DOHC I4, 102 hp - 144 hp, ( Europe, Asia and South Africa ) 3.0 L diesel D-4D DOHC I4 173 hp ( Europe, Australia )
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Aika nihkeesti ottavat tehoa koneesta ulos. Navarassa on se 2.5 pannu mistä otetaan muistaakseni 170hv tehoa. Perussettinä tuossa uudessa Hiluxissa ei muutu muu kuin ulkonäkö. Edelleen pienin kantavuus ja vetokyky muihin verrattuna? Itse uutta Navaraa ja Hiluxia ajaneena ihmettelen miten kukaan haluaa Hiluxia. Toki se on halvempi, mutta Navara on paaaaaaljon parempi ajaa ja sieltä löytyy sentään potkua koneesta. Ja muutoinkin Navara on paljon releemmän näköinen.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nyt täytyy taas kommentoida miksi nerdo on taas tunnettuna tojon vihaajana haukkumassa tojotaa . Etkö nyt vois jo olla hiljaa vai ootko yksin kertaisesti niin t..... että et voi? Topikissa esitellään uutta fecelift hiluxxia eikä hevon vitun nevadaa eikun navaraa jos et huomannut. aaaaaaaahhhhh jo helpotti
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vain koppa muuttunut ja mikään muu ei muutu? Melko nihkee esitys. HURRAA TOITSU!! Olisivat nyt tehneet noille moottoreilleen jotain ja samaten lisänneet kantavuutta ja vetokykyä, mut eih. Tampiot suomalaiset ostelee niitä ihan vaan sen takia kun ne on toitsuja, mut lava ei kanna mitään ja perässä ei saa vetää kuin jarrutonta kärryä jos sitäkään..
Katsohan piruuttain kaikkia toitsun kilpailijoita ja kerrohan kenellä muulla on yhtä vähän tehoa, kantavuutta ja vetokykyä kuin toitsulla? Tosin sitä en kiellä ettei tuo uusi koppa olisi nyt paremman näköinen kuin vanha. Mut vois sille muullekin tekniikalle jotain tehdä. Eikä muuten päde tuohon uuteen hiluxiin se tekniikka kestää toteemus. Se ei nimittäin kestä ;-) Varsinkin kun mennään lavan kantavuuden ja vetokyvyn äärirajoilla niin laatikko porsii ja peräkään ei kestä. Tutun vuoden 2009 hiluxissa on kolmas laatikko menossa ja toinen perä. Joten noiden suhteen toitsu on laskeutunut muiden tasolle. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ei mee jakeluun
Nyt et ymmärrä tarkoitustani.MIKSI haukut tojotan omistajia
![]() No nyt taas ei huvita mikään ![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Palsta on täynnä tampioita toitsun omistajia minkä elämän tehtävä on ylistää sitä mätää paskaa. Sinällään outoa että kukaan ei vielä tähän topikkiin ole kehunut kuinka tuolla uudella hiluxilla veivataan miljoona ilman että sille tehdään koskaan mitään huoltoja. Nuo on ne yleisimmän toitsu kehut. Ehkä ne jopa päti noihin vanhoihin paskoihin, mutta ei enää näihin uusiin.
Herääkin kysymys jos topikkia ei saa kommentoida niin minkäs ihmeen takia tänne edes tehdään joku topikki missä mainitaan uuden faceliftin tulosta? En edelleenkään ymmärrä miksi kukaan ostaa uutta hiluxia, koska sen speksit on vaan niin huonot kilpailijoihin nähden ja ei niiden laatukaan kovin kehuttavaa nykyään ole muihin kilpailijoihin nähden. Katso itse ihan piruuttain sen kilpailijoita. Ei pelkästään Navaraa. Itse vaan olen Navaraa ajellut ja kyllä se on huomattavasti mukavampi peli kuin hilux, jota on myöskin ajanut. Ihan mielenkiinnosta haluaisin käydä tuota Amarokkia testaileen, mut enpä tunne ketään ketä sellaisen olisi ostanut. Taitaa issu vaan olla aikamoinen jojota lover. Perseeseen tatuoitu toitsun merkki ja rinnassa isolla i love my toitsu. Kyllähän se vituttaa kun kaikki ei ylistä sitä rakasta automerkkiään ![]() |
#7
|
|||||
|
|||||
![]()
Voi voi teitä toitsu miehiä. Lukekaahan tämä ensimmäinen kommentti minkä minä siis kirjoitin
Lainaus:
Issu taas näytti ottavan herneet nenään siitä kun en ylistänyt toitsun teknistä puolta. Eipä sitä näyttänyt kiinnostavan muu kuin ulkonäkö. Melko usein sitä tekniikkaa päivitetään jotenkin. Miten tuossa ensimmäisessä kommentissa on haukutta hiluxia ja toitsu miehiä/naisia? Kaikki pitää kuitenkin paikkaansa vai voiko joku väittää toisin? Joten edelleenkin miksi porukka haluaa ostaa noita hiluxeja? Ja mikä tuossa kohtaa on se vittuilu toitsumiehille?!? Vetäkää nyt itsenne jojoon jos tuollaisesta pitää lähtee vinkumaan, koska tuostahan se lähti. Edelleen olen siis ihan oikeasti ajanut tuollaisella hiluxilla ja navaralla, joten on ihan oma kohtaista kokemusta kummastakin laitteesta. Tässä piruuttain seuraava viesti Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
![]() Mitähän tuo BJ andy tarkoittaa Navaran rasitteella? Eikä tuo 2009 hiluxi kyllä vedä sitä mitä lupaa, koska siinä hajoaa vaihdelaatikko ja perä. Näin ainakin tuossa yksilössä mitä minä olen ajanut. Alle 100tkm ajettu peli, kolmas vaihdelaatikko ja toinen perä menossa. Se ei vaan kestä sitä että lavalla on tavaraa ja perässä on traileri. Ja kyseisellä kaverilla on aikaisemmin ollut L-200 mitsu. Tais olla 2005 vuosimallia. Siinä ei hajonnut laatikko tai perä vaikka edelleen lavalla suurin piirtein sama määrä roipetta ja samainen kärrykin perässä. King-cap kesti myös. Se tais olla joku 90-luvun lopun malli. Sitä edeltävä hiluxi, joka tais olla vm.1990 tai jotain kesti myöskin. Mutta sen ongelmana oli taas ettei se kulkenut yhtään mihinkään jos kyydissä oli jotain. Ja mitä tuohon Navaran vetokykyyn tulee niin itse vedin sillä n.2500kg painavaa traileria perässä, jota ei muuten saa hiluxilla vetää. Ei sen vetäminen ainakaan ongelma ollut. Soppaa se kyllä söi, mutta johtui ehkä siitä kun sitä tuli poljettua aika paljon. Se vaan on niin juhlaa kun nokalla on sitä tehoa ![]() Joten Mutamies, Iirosika, ugly-hj ja profi. Perustelkaas vähän tuota hommaa hieman tarkemmin. Musta vaan tuntuu pohjalta on vähän nihkee perustella ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuollanen hiluxi Arctic Truck AT35 tai AT37 versiona kelpais kyllä.
Ei tulis navarat pieneen mieleenkään ![]() Eli ääni hiluxille.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta samaa mieltä olen asiassa että nuo vetopainot saisi olla suuremmat. Mutta jos Toyota vetää minkä takaa ja nissani ei mene edes tyhjänä paria satkua niin vattuako siinä ihmettelemään...Ostakoon kuka mitäkin haluaa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Täytyy kyllä sen verran kommentoida tätä Toyota fanaattisuutta,että kyllä reilun 20 vuoden maasturiharrastuksen aikana olen huomannut että Toyota harrastajat ovat tosiaan kaikkein herkkänahkaisimipia arvosteluille ja agressiivisimpia palaute kommenteissaan
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
... mutta kun lapset ei saa paljastaa ettei Keisarilla ole vaatteita.... Ja jottei se menisi ihan vetelyksi niin kyllä ne porsii king-cap:itkin, + 300 tkm ajettu ja taatusti huonolla hoidolla ollut vaihteisto iski hanskat tiskiin menemällä jumiin, ratkaisuna uusi loota tilalle. Auto on vm. -98 eli vanha. Ja kyllä, jos pelkkien numerotietojen valossa asiaa katsotaan niin toyota on jäänyt jälkeen muista. Eri asia on sitten kun otetaan kone oikeasti käyttöön ja katsotaan vasta 20v päästä missä mennään niin silloin on asia ihan toisin. Puolustuksena tosin tuollaisilla "tää o ollu mulla 20v käytössä ja mitään ei oo koskaan ollu" on ihan huuhaata koska normijärjellä varustettu tyyppi kyllä ei tuota usko. Sekin on jännä seikka että aina tuijotetaan hintaa, mutta hyvin harvoin katsotaan mitä sillä hinnalla saa. Kumpiko on järkevämpää ostaa, karvalakkimalli jossa on max. kääntyvät etupyörät ja jarrut ja ajettavuus kuin ylikuormatulla kottikärryllä ja johon pitää lisävarustelistalta raksia koko rivi täyteen että kamppeesta on ylipäätään kulkuvälineeksi ja työkaluksi. Vai toiselta puolen kolikkoa, ostaa laite jonka ajettavuus on niin ikään kuin ylikuormatulla kottikärryllä mutta vakiona on jo kaikki ja lisävarustelistalta vain poimitaan korkeintaan "kivoja herkkuja" kuten vähän parempi radio, ajotietokone, toisenlaiset vanteet yms yms... ei niin tärkeitä ja loppujen lopuksi huomataan että varustellun karvalakin ja toisen merkin hintaero onkin luokkaa 1-2 k€ (tosin varusteltua karvalakkia joutuu odottamaan min 3kk, toisen saat liikkeestä heti mukaan)..... On se vain veemäinen valita haluaako kermavaahtoa vai marenkia! Mutta kyllä jos numerojen perusteella katsoo niin ihmetellä pitää miten hiluxia meinataan myydä. Meneekö muuten kuinka moneen lava-autoon eurolava kyytiin ja otetaan vielä malli jossa on 5 hlö ohjaamo? E: kyllä muuten noissa kaikissa lavureissa alkaa ulkonäkö olla se tärkein seikka, miettikääs ny jotain koneyrittäjää joka rämpii lavurilla syksyllä räntäsateessa korvessa 500l löpötankki lavalla, sitäkin ihan taatusti kiihottaa kiiltavät muovipuskurit ja kromisäleikkö kun se koittaa kihnuttaa sillä autollaan koneen kupeeseen löpöä viemään ja rasvaamaan työkaluaan (siis metsäkonetta/kaivuria tms). Mä vähän luulen että se koneyrittäjä vissiin ilolla tervehtisi mitä tahansa lavuria jossa lavalle saisi lyödä 1,5 tn romua, olisi kelpo maavara ja tilava hyvä ohjaamo, kunnolla suojattu tekniikka ja etenemiskykyä muuallakin kuin asvaltilla.... ja hinta ei kirvelisi seuraavaa 6 vuotta.... Viimeksi muokannut L-200 : 15.06.2011 09:42 Perustelu: Unohimpa laittaa.... |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tälläisia kuljetuksia kun tehdään niin auton arvo oli se ostettaessa mikä tahansa niin putoaa murto-osaan oli se hiluxi, navara, amarok tai kottikärry. Eikä insinöörit tehtailla osaa kuvitella millaisia kuljetuksia esimerkiksi täällä Suomessa syvällä metsissä tehdään. Eikä valtaosa varsinkaan noiden kalliimpien versioiden ostajista tee mitään radikaaleja kuljetuksia. Ja Nerdolle Joo, en todellakaan pidä Hiluxin ajoasennosta, joku vuosi sitten suunnittelin ostavani liikkeestä uuden Hiluxin mutta myöhemmin ajettuani noilla työpaikan Hiluxeilla totesin että oli vaan hyvä etten ostanut. Ja tämä tuli sitten Toyota-harrastajan suusta ja suoraan sydämestä... |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta jos joku on sattunut huomaamaan niin nuo kiinteistöhuollon kalustot tuppaa aina olemaan aika heikossa hapessa. Niissäkin varmaan auttaisi jos kalusto olisi omissa nimissä niin tulis vähän katsottua miten niillä ajelee. Noh. Voin olla väärässäkin, mut muistelisin että ollaan kulmassa oltu samaan aikaan. Pakko muuten myöntää myös että se Jeeppi oli vielä paskempi kuin toitsu. Ja se tampio juttu on liittynyt johonkin tilanteeseen, jos sellainen on käynyt. |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Mun autoon menee kolme eurolavaa, ohjaamo on 7 hengen. Oikeasti täytyy ihmetellä miksi japanialaiset eivät tarjoa kuin yhtä(?) akseliväliä pikkareihin. Olishan se kiva että saa kuljeteltua kavereita ja tavaraa, eikä ainoastaan jompaa kumpaa. Veikkaisin että pitkähyttiselle ja pitkälavaiselle japsipikkarillekin ostajia löytyisi
|
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ainaki minusta näyttäis varsin mukavalta ![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Mua lähinnä ihmetyttää, että mikä hinku nerdolla on arvostella tojotia, se mkä minua ärsyttää on tän tyyliset kommentit "Taitaa issu vaan olla aikamoinen jojota lover. Perseeseen tatuoitu toitsun merkki ja rinnassa isolla i love my toitsu." ja "Palsta on täynnä tampioita toitsun omistajia" just tollaista parvekkeelta huutelua, itse en muiden autoja täällä arvostele jos on aihetta niin sitten metsässä, mutta ymmärtäähän sen toisaalta, jos ei ole omaa autoa eikä harrasta offia niin pitää sitten roikkua palstalla heittelemässä "viisaita" kommentteja tunteakseen itsensä tärkeäksi. Tuu sääkin vaikka joskus tonne kulmaan ja arvostele autoja ja niiden etenemistä, tuu vaikka sanoon mua tampioksi. Arvostele vaan autoja nerdo pidetään henkilöt siitä erillään, koska jos lähtee henkilökohtaisuuksiin, niin voi olla varma, että tulee samalla mitalla takaisin.
|
#18
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Ja mitä tuohon älämölöön tulee niin jossain on kait vieläkin se eräs Niva video topikki. Otin videolle itä-autosafarista ajeluita. Paikan päällä oli tietty muitakin autoja. Mutta editoin siitä hienon videon missä sitten Niva (ja oisko muutama UAZ kanssa) yllättäen ensi yrityksellä pääsee joka paikasta läpi. Mutta sitten muut merkit ei päässyt. Muistelisin että siitä nousi muuten aikamoinen haloo kun idän ihmeet teki muka tuollaista ja muut ei muka pärjännyt. Kuitenkaan se idea että juuri idän ihmeen pitää siinä videossa kaikki muut piestä niin ei mennyt ihan jakeluun. Yhtään toitsua ei kyllä siellä ollut muistaakseni. Jos olisi ollut niin varmasti olisin tehnyt videon missä se laukee joka paikkaan kun niva jatkaa ja jatkaa ja jatkaa. Siellä tais tulla tätä perus älälmölöä kuten idän ihmeet laukee metsään kun vähänkin sitä niille näyttää ja kusipää koko videon tekijä sun muuta perus vinkumista. Kaippa niitä muita vitutti eniten se kun eivät päässeet sinne ja sitten piti purkaa omaa pahaa oloa tai jotain. Mutta enpä siitäkään ottanut herneitä nenuun. Lainaus:
|
#19
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei olla oltu yhtäaikaa kulmassa ajelemassa, etkä ole sanonut mua paikan päällä tampioksi, ja jos on aihetta niin voit sanoa. Jossain muualla olemme olleet yhtäaikaa ja siitä on videota kun ajat valkealla jeepillä ja myöhemmin nivalla. Ja mun mielestä tähän harrastukseen liittyy auton testaaminen ja rajojen etsiminen ja itse en luokittele tampioksi jos joku antaa yleisölle katsottavaa ajamalla auton vähän hankalampaan paikkaan pääsi sieltä vinssaamatta tai ei. Ja järkevämpää ne auton viat on ajaa ulos lähimaastoissa kuin vaikkapa venäjällä. Viimeksi muokannut ugly_hj : 15.06.2011 10:46 |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Mä en kyllä ymmärrä missä te tapaatte näitä toyota fanaatikkoja jotka vetää herneet nenään jokapaikassa
![]() En muista sellasia nähneeni. Itelläkin pelkästään toyotia ollut, mutta en koe asiakseni arvostella muiden menopelejä. Ajaa millä tykkää, enkä mettässäkään jaksa naureskella auton etenemiselle kun oma on mitä on. Ja monesti osaava kuski puikottaa laitteen ku laitteen paikasta läpi. Eli suurin osa kuskista kiinni, ei autosta ![]() Ja ettei olis täysin offtopic, eikö tosiaan enää mahdu lava-autojen lavalle edes eurolavaa?? Siis 80x120 puulavaa, mitä lava-autoja ne muka on???? Ite oon ajanu vcaan 80-90 lukusilla ja kyllä niihin mahtu, mitä vattua tollasella sitten tekee muuta kun käy jädekiskalla. |
#21
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan tää joku DeLuxe-malli kun on erilaiset ajovalot ja maski, taitaa etuloksutkin olla valojen takakulmien kohdalta erilaiset?
![]() |
#22
|
|||
|
|||
![]()
No, tulipa luettua!
Tais tulla palstan ennätys Arkipäivän aamun- vittuilukiintiössä! Sen verran herätti kiinnostusta (toyota harrastajana, sorry), että suomeen sopii paikkakuntia joita edes enito ei tunne, Lande No, ustaltasko kehua tuota omaa autoani, tai sen suomen edustusta, että sieltä marmoritiskiltä saa tarvittaessa osia myös takuuajan ohittaneisiin yksiloihin. Kaikesta huolimatta menestystä tuolle hiluxille ja kaikille palstalaisille hyvät viikonloput! PS Ja kun menette sinne kulmaan, niin olisko hätävarjelun liioittelua sahata halot alle 30cm mittaisiksi ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aika kallis FACELIFT | k81 | Chit-Chat | 2 | 09.01.2010 15:00 |
maailmanloppu 2012 | HV | Chit-Chat | 5 | 18.01.2009 14:30 |
LJ-70 facelift perämurikoista | jampeli | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 05.09.2007 12:13 |
FACELIFT + more tuning | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 58 | 18.08.2005 13:53 |
Facelift? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 6 | 15.07.2004 14:46 |