Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #76  
Vanha 10.01.2013, 13:06
BullBar BullBar ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 06.01.13
Sijainti: Pohjoissuomi
Viestit: 7
Perusasetus

Kannattaa ottaa selvää asioista. Jos Citymaasturissa on nelivetojärjestelmänä kytkeytyvä neliveto, mikä taitaa olla yleisin tarjolla oleva systeemi tänäpäivänä, niin se on silloin hyvin vastaava mitä CR-V:ssä. Haldexia käyttää mm. Volvo ja poikittaismoottorilliset VAG tuotteet. Haldexin ja CR-V:n suurin ero minun käsityksen mukaan on lamelli/-monilevykytkimen esiohjaus. Haldexin malleissa sähköllä ja CR-V:ssä mekaanisesti ns."one way ball cam unit", joka tuottaa paineen kytkimelle ennenkuin pumput siihen ehtivät. Tämän takia viive kytkeytymisessä on olematon. Uusimmassa mallissa ohjaus on toteutettu CR-V:ssä kokonaan sähköpumpuilla, jolloin neliveto on aina päällä liikkeellelähtiessä. Akseleilta lukot puuttuu, mutta niin puuttuu muistakin ja edelleen siitä Vitarastakin. VSA auttaa minkä auttaa. Kytkeytymisviiveet CR-V:n nelivetosysteemissä on olemassa, eli noissa aivan 2000-luvun alun vehkeissä vielä.

CR-V:stä tuskin viskokytkintä rikki saa, kun siinä ei sellaista ole. Pumput ja perän saa rikki, jos ei noudata öljynvaihtovälejä tarkoin, mutta sehän on omistajan typeryyttä. Mikäli Hondan nelivetosysteemi pääsee kuumenemaan liikaa, se ottaa sen pois käytöstä jäähtymisen ajaksi. Kuka arvaa, mitä Haldex tekee vastaavassa tilanteessa, tai muiden merkkien monilevykytkimelliset nelivedot? Tämä systeemi on siis p*ska niin kauan, kun se on Hondan citymaastureissa.

KoniJeepin parasta antia CR-V:n nelivedosta puhuttaessa:

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Taitaa noi honiskot olla jotain homppeleitten vehkeitä?
Armeijassakin puhuttiin hondasta ja se tarkoitti paskalle menemistä...
Vastaa lainaten
  #77  
Vanha 10.01.2013, 13:11
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BullBar Näytä viesti
Kannattaa ottaa selvää asioista. Jos Citymaasturissa on nelivetojärjestelmänä kytkeytyvä neliveto, mikä taitaa olla yleisin tarjolla oleva systeemi tänäpäivänä, niin se on silloin hyvin vastaava mitä CR-V:ssä. Tämä systeemi on siis p*ska niin kauan, kun se on Hondan citymaastureissa.

KoniJeepin parasta antia CR-V:n nelivedosta puhuttaessa:
Mitäs sää Bullbaari alat tarjoamaan leluja, kun topiikin aloittaja etsii otsikon mukaisesti maasturia?

Ja siinä minun "paras anti" kohdassa on tiivistettynä totuus.
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #78  
Vanha 10.01.2013, 17:08
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Jos tarkkaan lukee aloitusviestin niin takapenkille pitää sopia kaksi turvaistuinta ja yksi koroke. Ja taatusti mahtuu tuon auton takapenkille, mahtuu paljon pienempäänkin.

ps. otetaanpas nyt jälleen kerran ne tojo-lasit pois päästä


Ohhoijaa, mee terapiaan jos otat noin helposti tojotan omistajan kommentin tojotan kehumisena.

Jos tarkkaan lukee aloitusviestin, niin siinä on nimenomaan mainittuna kaksi vaihtoehtoista automerkkiä, myöhemmissä viesteissä tulee sitten muita vaihtoehtoja.

PS. Tätimäinen puhetapa ei tee kommentoijasta fiksumman oloista.
Vastaa lainaten
  #79  
Vanha 10.01.2013, 18:17
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.321
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti
Ohhoijaa, mee terapiaan jos otat noin helposti tojotan omistajan kommentin tojotan kehumisena.

Jos tarkkaan lukee aloitusviestin, niin siinä on nimenomaan mainittuna kaksi vaihtoehtoista automerkkiä, myöhemmissä viesteissä tulee sitten muita vaihtoehtoja.

PS. Tätimäinen puhetapa ei tee kommentoijasta fiksumman oloista.
Vaikeeta kotona vai muuten vaan kiristää ??
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #80  
Vanha 10.01.2013, 19:10
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Vaikeeta kotona vai muuten vaan kiristää ??
Ei kumpaakaan, kunhan jutustelen, vai tarkoititko sittenkin ittees, onko nyt sun kotiolot jotenkin muuttuneet vaikeiksi kun on tullut rover tuotteita hommattua?
Vastaa lainaten
  #81  
Vanha 10.01.2013, 20:08
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.321
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti
Ei kumpaakaan, kunhan jutustelen, vai tarkoititko sittenkin ittees, onko nyt sun kotiolot jotenkin muuttuneet vaikeiksi kun on tullut rover tuotteita hommattua?
Ei millään pahalla mutta aika epätoivoisen leijan heitit Eikä ole kotioloissa valittamista, päinvastoin. Mitäs ihmeellistä tossa Discossa on, vanha paska maasturi. Onhan noita maailma pullollaan eri merkkisiä ja värisiä.

Koitas nyt ugly rauhoittua, autoistahan tässä vaan puhutaan. Ei mulla ole sinua eikä sun tojoa vastaan mitään negatiivista. Puhtaasti huumorimielellä heitin tuon tojo-topicin sitsättiin ja vähän veikkasin, jotta joku vetää herneet nenään ihan kunnolla ja niin taisi käydä. Ja anteeksi tätimäinen puhetapa, mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan.
__________________
Tumpula Racing Team

Viimeksi muokannut Heguli : 10.01.2013 20:18
Vastaa lainaten
  #82  
Vanha 10.01.2013, 21:09
JariKoo:n Avatar
JariKoo JariKoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.08
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 213
Perusasetus

Ei voi kuin nauraa kohta.... Ei noilla Toyota FANAATIKOILLA taida kotonaan tai koko elämässään muuta ollakkaan kuin se maailman parhain auto jota vielä kehtaavat ylistää aina kun tilaisuus koittaa!
Vastaa lainaten
  #83  
Vanha 10.01.2013, 21:34
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Joo nauraminen on aina hyvästä, itse en tojotia sen kummemmin kehuskele, eikä muutenkaan ole tapana toistella itsestäänselvyyksiä, kuten muutamilla. Keskusteluun osallistumista on kenenkään vaikea muilta rajoittaa, etenkään netissä. Jossain nuotiojutteluissa se joka huutaa kovimpaa tulee monesti kuulluksi eikä se mitään haittaa. Täällä netissä et pysty muita vaientamaan omilla huuteluillas, ne pitää vaan sietää, jos kommentoit niin saat vastakommentin aika normaalia keskustelua. Eikä ole herneitä nenässä eikä yhtään mitään esimerkiksi Hegulia tai hänen roveriaan vastaan. Onko pakko laittaa joka kommentin jälkeen hymiö, että lukijat ymmärtäisivät ettei tää niin totista ole? Herää kysymys tosikoista.


Sanoisin topicin aloittajalle, että jos vanhempi maasturi kelpaa niin osta hdj 80 , on siinäkin vikoja, mutta jos laakerinliuskat on vaihdettu niin ostaessa jos muistaa testata tasauspyörästönlukkojen toiminnan ja ne toimii, niin silloin tietää, että auto on ollut kohtuu hyvällä pidolla ja sitä on huollettu, parilla kaverilla on ollut tollaiset jo muutaman vuoden ja tilaa on.
Vastaa lainaten
  #84  
Vanha 10.01.2013, 21:53
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Vähän ot mutta silti... Porukoilla oli joskus 90-luvulla hdj, silloinen firman työntekijä lähti autolla reissuun ja väistiköhän se nyt poroja vai mitä ja auto katon kautta ympäri pellolle. Kuski selevis pikkuvekillä ottassa ku oli käsi sattunu penkin kallistukseen ja penkki keikahti taakse. Meleko hyvin menee katto sisään tuommosesta painavasta peltipurkista.
Sitä vain ajattelin, tai väkisinki tulee mieleen, etten kyllä omaa perhettä haluais ottaa tuommoseen 90-luvulla tehtyyn peltipurkkiin vaikka kuinka Toyota onki, sama varmaan koskee muitaki merkkejä.
Vastaa lainaten
  #85  
Vanha 11.01.2013, 07:35
Mojoman:n Avatar
Mojoman Mojoman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.03.07
Sijainti: Nänsesteri, Bermuda.
Viestit: 494
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo Näytä viesti
Vähän ot mutta silti... Porukoilla oli joskus 90-luvulla hdj, silloinen firman työntekijä lähti autolla reissuun ja väistiköhän se nyt poroja vai mitä ja auto katon kautta ympäri pellolle. Kuski selevis pikkuvekillä ottassa ku oli käsi sattunu penkin kallistukseen ja penkki keikahti taakse. Meleko hyvin menee katto sisään tuommosesta painavasta peltipurkista.
Sitä vain ajattelin, tai väkisinki tulee mieleen, etten kyllä omaa perhettä haluais ottaa tuommoseen 90-luvulla tehtyyn peltipurkkiin vaikka kuinka Toyota onki, sama varmaan koskee muitaki merkkejä.
Minä kans kaivoin pihaani kuopan missä seisoskelen, jos meteoriitti iskeytyy. Tosin täällä kuopassa kun on seisoskellut, niin tulee mieleen, että entäpä jos tämä sortuu...

Ymmärrän että auton on hyvä olla turvallinen, mutta kun ei ne ole. Toki isompi auto on painavampi jos sen katolleen pyöräyttää, mutta kun sen tarjoaa vaikka hirven kylkeen, niin tilanne ehkä parempi. Miten voi yhden matopurkin ympärille tulla näin paljon hyviä mielipiteitä? Se edelleen on niin, että ostitpa minkä vessan tahansa, niin itse sillä ajelee. Ja jos se tuntuu hyvälle, niin mitä naapurin Arskan kaiman mielipiteellä on väliä?
Kun ostaa kaksi autoa, niin kaikki on tyytyväisiä. Niin minäkin tein. Akalla oma ja itsellä oma. Ei tarvi tapella ja ei haittaa jos naapuria vituttaa.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee.
Vastaa lainaten
  #86  
Vanha 11.01.2013, 08:40
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mojoman Näytä viesti
Minä kans kaivoin pihaani kuopan missä seisoskelen, jos meteoriitti iskeytyy. Tosin täällä kuopassa kun on seisoskellut, niin tulee mieleen, että entäpä jos tämä sortuu...

Ymmärrän että auton on hyvä olla turvallinen, mutta kun ei ne ole. Toki isompi auto on painavampi jos sen katolleen pyöräyttää, mutta kun sen tarjoaa vaikka hirven kylkeen, niin tilanne ehkä parempi. Miten voi yhden matopurkin ympärille tulla näin paljon hyviä mielipiteitä? Se edelleen on niin, että ostitpa minkä vessan tahansa, niin itse sillä ajelee. Ja jos se tuntuu hyvälle, niin mitä naapurin Arskan kaiman mielipiteellä on väliä?
Kun ostaa kaksi autoa, niin kaikki on tyytyväisiä. Niin minäkin tein. Akalla oma ja itsellä oma. Ei tarvi tapella ja ei haittaa jos naapuria vituttaa.
Niin sitten ku pääset pois sieltä kuopasta niin sittenhän sitä voi alkaa iltapuhteina tekemään vaikka arkkuja.. Tekee kaksi isoa ja kolme pientä. Säästää siinä sitten sen erotuksen, että olisi saanut hieman turvallisemman kulkineen. Tapa tuoki ja jokainen tekee niinku parhaaksi näkee.
Vastaa lainaten
  #87  
Vanha 11.01.2013, 09:45
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.875
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BullBar Näytä viesti
CR-V:stä tuskin viskokytkintä rikki saa, kun siinä ei sellaista ole. Pumput ja perän saa rikki, jos ei noudata öljynvaihtovälejä tarkoin, mutta sehän on omistajan typeryyttä. Mikäli Hondan nelivetosysteemi pääsee kuumenemaan liikaa, se ottaa sen pois käytöstä jäähtymisen ajaksi. Kuka arvaa, mitä Haldex tekee vastaavassa tilanteessa, tai muiden merkkien monilevykytkimelliset nelivedot? Tämä systeemi on siis p*ska niin kauan, kun se on Hondan citymaastureissa.
Ei tuo nyt oikein vakuuta. Jos pääsen CR-V:llä 20m lumihangessa ja sen jälkeen nelivetojärjestelmä ylikuumenee niin ketä tuollainen järjestelmä palvelee? Sitä teppo perus käyttäjää mikä ei tuolla aja missään muualla kuin auratulla tiellä ja kaupungissa. Mökille sillä on melko turha mennä jos siellä ei ole aurattua tietä. Jos alla taas on XC90 tai joku muu vastaava kikotin niin kyllä niillä vähän pidempään ajellaan siellä hangessa. Honda on ainakin itsellä ainoa nelivetoinen peli mistä neliveto on ylikuumentunut sen seurauksena että se järjestelmä aktivoi nelivedon. Mistään Onko Hondalla sitten todettu että ollaan tuossa ylisuojelevaisia vai mikä lie homman nimi, mutta melko turha systeemi se on. Ne mallit millä minä olen ajanut salli myös ne eturenkaiden sutimiset ennen kuin se siirtää voimaa taakse. Mikä taas edesauttaa sitä että olet siellä hangessa jumissa entistä nopeampaa. 90-luvun lopulla kun Volvo innostui noista nelivedoista ja loi tuon hienon XC70 mallin niin siinähän nelivedosta taidettiin siirtää taakseni muistaakseni max.30%. Netissä on hienoa videoita kun ne vertaa tuota XC70 mallia Subarun Outbackiin. Savisesta mäestä ylösnousu ei tuottanut mitään ongelmaa Subarulle, mutta Volvo jäi kuoppiinsa sutiin. Etupyörät vaan suti tyhjää ja sitten ihmetellään miksei ne takarenkaat sudi ollenkaan.

Loppupeleissä aika sama. Kaikkihan sen tietää ettei CR-V:llä ole mitään asiaa auratun tien ulkopuolelle.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mojoman Näytä viesti
Ymmärrän että auton on hyvä olla turvallinen, mutta kun ei ne ole. Toki isompi auto on painavampi jos sen katolleen pyöräyttää, mutta kun sen tarjoaa vaikka hirven kylkeen, niin tilanne ehkä parempi.
Tuohan on suoraan autoverotuksen syytä että täällä palvotaan jotain 80-luvun ja 90-luvun mätiä paskoja maastureita. Toki ne on vielä niitä kunnon maastureita ja nämä 2000-luvun pelit alkaa olla jo wannabee maastureita suurinosa. Mutta jos verotus olisi hieman edukkaampaa niin kyllä porukka aika nopeasti unohtaisi nuo vanhat paskat ja ne menisi sinne paaliin. Uusi menopeli on kuitenkin hieman turvallisempi, myös tuossa katon kautta ympäriajossa.
Vastaa lainaten
  #88  
Vanha 12.01.2013, 23:47
BullBar BullBar ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 06.01.13
Sijainti: Pohjoissuomi
Viestit: 7
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Ei tuo nyt oikein vakuuta. Jos pääsen CR-V:llä 20m lumihangessa ja sen jälkeen nelivetojärjestelmä ylikuumenee niin ketä tuollainen järjestelmä palvelee? Sitä teppo perus käyttäjää mikä ei tuolla aja missään muualla kuin auratulla tiellä ja kaupungissa. Mökille sillä on melko turha mennä jos siellä ei ole aurattua tietä. Jos alla taas on XC90 tai joku muu vastaava kikotin niin kyllä niillä vähän pidempään ajellaan siellä hangessa. Honda on ainakin itsellä ainoa nelivetoinen peli mistä neliveto on ylikuumentunut sen seurauksena että se järjestelmä aktivoi nelivedon. Mistään Onko Hondalla sitten todettu että ollaan tuossa ylisuojelevaisia vai mikä lie homman nimi, mutta melko turha systeemi se on. Ne mallit millä minä olen ajanut salli myös ne eturenkaiden sutimiset ennen kuin se siirtää voimaa taakse. Mikä taas edesauttaa sitä että olet siellä hangessa jumissa entistä nopeampaa. 90-luvun lopulla kun Volvo innostui noista nelivedoista ja loi tuon hienon XC70 mallin niin siinähän nelivedosta taidettiin siirtää taakseni muistaakseni max.30%. Netissä on hienoa videoita kun ne vertaa tuota XC70 mallia Subarun Outbackiin. Savisesta mäestä ylösnousu ei tuottanut mitään ongelmaa Subarulle, mutta Volvo jäi kuoppiinsa sutiin. Etupyörät vaan suti tyhjää ja sitten ihmetellään miksei ne takarenkaat sudi ollenkaan.

Loppupeleissä aika sama. Kaikkihan sen tietää ettei CR-V:llä ole mitään asiaa auratun tien ulkopuolelle.
Tuosta tekstistä saa sellaisen käsityksen, että mielestäsi Haldex kestäisi ylikuumentumisesta johtuvaa nelivedon poiskytkentää CR-V:n nelivetojärjestelmää paremmin. No tuohon faktan löytäminen voi olla melkoisen vaikeaa. Tietoa tulemaan jos sitä kerta on, mutta epäilen että essonbaari jutusteluksi menee. Itse en ole saanut oman CR-V:n nelivetoa ylikuumentumaan vaikka huolella hangessa sitä testailinkin. Myöskään CR-V:n käyttäjät eivät tuosta suuremmin ole valitelleet, kai sieltä joku sentään on sitä mökkitietäkin käynyt kokeilemassa. Haldex ja CR-V ovat kehittyneet reilun kymmenen vuoden aikana melkoisesti eteenpäin, että sekin kannattaa noissa jutuissa aina muistaa.

CR-V ei ole maastoauto, kuten olen tässä ketjussa jo maininnut. Mitä parempi maastossa, sitä huonompi maantiellä ja päinvastoin, jos pelkistetysti asia ilmaistaan. Kytkeytyvät nelivedot CR-V mukaanlukien tarjoaa kyllä melkoisen edun kaksivetoiseen nähden, että aivan turhaksi järjestelmäksi niitä ei voi sanoa.
Vastaa lainaten
  #89  
Vanha 12.01.2013, 23:53
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

CR-V häviää jo tavan quattrollekkin mökkitiellä.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #90  
Vanha 13.01.2013, 00:43
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
CR-V häviää jo tavan quattrollekkin mökkitiellä.
No siinä ei kai epäselvää, kun toinen noista on kuitenkin mekaaninen 4 WD systeemi. (Olettaen, että puhut sellaisista Audeista, missä Torsen välitasauspyörästö)
Vastaa lainaten
  #91  
Vanha 13.01.2013, 11:55
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Ne muut on volkkareita tjsp missä sähöä on sotkettu mukaan. Tai no oli viime talvena oli hatken oodi 90 missä oli sähönapilla 100% lukko taakse.

Sitä vaan tarkotin että mihi noita crv hrv jne. pökäleitä tarvii ?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #92  
Vanha 13.01.2013, 20:02
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

En mäkään oikein ymmärrä, mihin niitä tarttee...

Vaan onhan Volkkareissakin tuota samaa systeemiä kuin kaikissa quattro Audeissa A4:stä isompaan. Nykyisin kyllä vaan Touaregissä ja Phaetonissa, mutta ainakin 1997 - 2004 Passateissa oli kone pitkittäin ja neliveto toteutettu Torsen välitasauspyörästöllä. Itsellä noita kaksi oli ja hyvin toimivia olivat. Joskus koitettiin, niin minä ajelin muutaman kilometrin melkoisen lumista mettäautotietä Passatilla ja samaan aikaan paikalla ollut Subaru Legacy ei päässtyt sitä edes kymmentä metriä... Tiedä sitten, mistä johtui... Mutta jos ei välttämättä maasturia halua, niin noilla VAG kulkineillakin pääsee hyvin lumista tietä. Sitten jää kiinni, kun maavara ei enää vaan riitä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty jää itselle tiku83 O/M/V Renkaat ja vanteet 5 06.03.2010 11:09
O: Maasturi opel O/M/V Ajoneuvot 7 29.06.2008 15:09
O:Maasturi J-T O/M/V Ajoneuvot 0 20.03.2007 13:57
O: Maasturi O/M/V Muut 0 27.03.2005 20:37


Sivu luotu: 07:16 (GMT +2).