![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() ihannoidaan sitä omaa ja ainoaa oikeaa merkkiä...
Lainaus:
Edit/jp: siirretty sinne minne kuuluu eli sitsättiin. Topkin otsikointi tässä on minun valitsema, löytyi kuvaava teksti yhdestä näistä siirretyistä viesteistä.
Viimeksi muokannut JiiPee : 20.02.2011 10:17 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Samoja ongelmia on aina ollut jokaisella automerkillä. Miksi kukaan osti aikoinaan Pajeroita kun niistä meni kansia halki tai HJ Toyotia kun niistä poiki laatkoita? ![]() Miksi täällä ei puhuta 2000-luvun Pajeroiden syöttöpumppuongelmista,tai vaikka Suzuki Vitaroiden lohkojen halkeamisista? ![]() Tai miksi kannattaa kunnostaa jotain läpimätiä Japsimaastureita,eikö ne kannattaisi jo paalata pois rumentamasta katukuvaa? ![]() Ja unohtui mainita vielä HDJ Toyotien koneiden laakeriongelmat ![]() Olisko niin että Japsimaasturimiehet vaan nöyrästi pitävät suunsa supussa,jos oma "maailman paras maasturi" kumminkin leviää käsiin? ![]() Viimeksi muokannut Racingrabbit : 19.02.2011 23:14 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se on sitä kun ruusunpunaisten silmälasien takaa ihannoidaan sitä omaa ja ainoaa oikeaa merkkiä..... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ennenkö alatte kiihkoileen taas samasta aiheesta, niin söörtsillä kehiin ne vahnatkin vastaavat loputtomat väännöt tästä aiheesta
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Olikos Nissanin 2000- luvun Navara ym. koneissa hieman jotakin totaalituhoa tyyppivikana? Hilukseistahan on mennyt jakiksia joo...o Vanhemmista King Capeista urakointikäytössä napsui ties mitä voimansiirrosta...eikä osia enää tahdo löytyä. Vaikka Brittiauto onkin puolivalmis rakennussarja kun sen kaupasta ostaa (etenkin Defender), niin osat siihen eivät maksa maltaita ja niitä todellakin on saatavana ihan kaikkia osia tuosta vaan, toisin kuin japskeihin. Tyypillistä Japsimaasturikuskeissa onkin, että armoa anelemalla täytyy osat hankkia JOS vain jostakin löytyy. Kun ikää on >10 v niin alkaa olla osat kiven alla ja sopivuus tarkastetaan sarjanumerosta jos sopii sittenkään. TT |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nuo uudemmat Hiluxit tuntuu olevan kohtuu heikkoja esityksiä. Tiedä pari uutta Hiluxia, missä kummassakin vaihdelaatikko, jakolaatikko ja takaperä on vaihdettu uuteen, kun ei kestä. Muistelisin että kummallakin oli n.50tkm mittarissa. Toki niillä vedetään trailereita perässä, mutta kyllä nyt silti pitäisi kestää. Toiseen ollaan muuten taas vaihtamassa samaa pakettia ja mittarissa 90tkm.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on mennyt eri mallisista Toyotista joitakin murrosniveliä. On ne kaikki paskoja.
__________________
Sika ajaa Possulla |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Just tällästä paskaa tää palsta onkin kaivannut jo pitkään
![]() ![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Kun vaihtaa automerkkiä riittävän usein, niin ei tule yhtä suosikkia. Itsellä on ollut siviiliajossa aikajärjestyksessä Morris, Fiat, Opel, Honda, Opel, Peugeot ja Suzuki. Kaikilla noilla on päästy aina perille, ihme ja kumma.
En nyt sanoisi, että englantilainen tai italialainen auto olisi kauheasti paljon huonompi kuin ranskalainen tai saksalainen. Paras auto noista on ollut Japanin poikien Suzuki mutta niinhän sen pitääkin olla, uusin kun on. Ja onhan se ainoa neliveto noista ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#11
|
||||
|
||||
![]() kevyt provo
Sittenkun muistetaan se,että,auto alkaa A:kirjaimella,eli Audi tai Amerikkalainen.
Ja pidetään myös se mielessä,että Ladakin on länsi "auto",kun Japanista katsoo
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Onko muuten missään autossa mitään rajoitinta tai varotinta liian suurella vaihteella vedättämiseen?
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
siinä penkin ja ratinvälissä on se anturi jonka pitäs kertoa
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Tuo oman merkin ja mallin ihannointi perustuu tietysti monella ihan satojentuhansien kilometrien kokemukseen ja toisaalta tuhansien tai kymmenientuhansien eurojen menetyksien tuomaan karuun varmuuteen.
Oma lukunsa ovat tietysti huhut, juorut ja ennakkoluulot, jotka leijuvat useimpien autojen ympärillä. Esim Rangen vetarit ei kestä, G-mesen etukardaani pyörii väärään suuntaan, Suzuki sammuu ja menee vaan huudattamalla. Mielikuvilla saadaan mollattua toista merkkiä, jolle on ehkä joskus safarilla joutunut antautumaan. Ja pikku rakentelullahan kaikista yllämainituistakin saa toimivia, tuskin mikään auto on sellaisenaan valmis maastoajeluun. Niin nuo englantilaiset ehkä parhaita. Niillä pääsee syvälle metsän siimekseen ja sinne ... sori en vaan malttanut. |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Ihan järkevä keksintö suojaamaan voimansiirtoa käyttäjltä
|
#17
|
||||
|
||||
![]()
tosi kätevää ku osataa tehä valoja kojetaulu täytee mut ei sellasta laatikkoa mitkä kestää
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#18
|
||||
|
||||
![]()
No ei kai se osaamisesta ole kiinni. Se vaan maksaa hiukan enemmän kuin ne valot...
|
#19
|
|||
|
|||
![]()
miks lässytettä tommosta paskaa köyhät, koska rahamiellä on ihan sama pikä hajoo ne menee ostaa uuden ja ajelee menee paskat jää teille köyhille käsiin ja valitus alkaa, onko teistä kukaan käyny ostaa myyntihallista uutta niin ku ne tekee, vitun visasta valittaa loppuunajetun auton kestävyydestä....,vitun urpot
|
#20
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ihme ääliöitä tännekkin eksyy viisauksiaan laukomaan...
__________________
Suzuki SJ410 -83 |
#22
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hölmö..! |
#23
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla kai kehitys mennyt siihen suuntaan että en osaa vaihtaa, kun nyt on kummatkin autot sellaisia, vaikka joskus aattelin, että ei automaattia ei... Vaan onpa samaa ongelmaa automaateissakin kai. Just hommaamani käyttiksen bensaversioissa on peräkärryn vetämistä varten erillinen nappi, joka oletettavasti tekee sen, että vaihtaa myöhemmin. Tässä diisselissä sitä ei ole kuitenkaan. Liekö sitten vaihteisto vahvempi? |
#24
|
||||
|
||||
![]()
Kai japsit on ajatellu että vain jenkit on niin tyhmiä ettei osaa vaihtaa vaihteita, ja sitäpaitsi meidän isä on vahvempi kuin teidän isä!
|
#25
|
|||
|
|||
![]()
Toivottavasti tästä väittelystä sitten löytyy se täydellinen ajopeli!
Ja vielä kun joku lupaa ottaa vastuun suosituksistaan(maksaa kulut jos asia ei olekaan niin kuin väitti), niin voin hommata tällaisen täydellisen ajokin, joka ei säry tai ruostu tai...... Kaiken oon saanu hajalle ja ihan yllättävistä paikoista jotkut kestää kauemmin kuin toiset! Lisätään tähän soppaan: Tojotissa on ilmeisen heikot vetarit. -sain katkaistua BJ:stä takavetarin tasaisella asfaltilla!(aussielocker ja metsäkäyttö ei voi vaikuttaa) -sain katkaistua myös HJ-61 takavetarin....(kumipoltto 34" tsl ss:llä ja mittarissa olevilla 700tkm ei ole varmaam osuutta asiaan) ja jhoo ei tossa mitään järkee oo vaan ei useimmissa muissakaan mun auto on parempi jutuissa! Väitän että kaikki ne särkyy kun.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Omaa maata. | luppakorva | Chit-Chat | 125 | 23.09.2013 05:34 |
Tänne OIKEAA tietoa 12H-T koneen säätämisestä | allis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.11.2007 16:18 |
Miks signature on VAAN 255 merkkiä?? | Jare | Chit-Chat | 3 | 23.02.2006 21:38 |
Toyota BJ nostaa oikeaa eturengasta, ompas tehova. | Joukka | Linkit | 0 | 30.11.2005 09:59 |