|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   wheel travel?olisko pikaisesti tietoa kuin wheel travel määritellään?? navan keski pisteestä max ulos jousto ja sisään jousto?? http://www.swayaway.com/calculators/...Calc.php#step5 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Eiköhän tuo ole koko renkaan matka, Eli max sisäänjoustosta max ulos.
		 
				__________________ www.classicjeepparts.com | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Toisen puolen joustaessa ulos ja toisen sisään tilanne on erilainen. Eli pyörän koko liikematka on isompi vs. jos molemmat puolet liikkuu samaan tahtiin.
		 
				__________________ Pitikö se sinne nyt ajaa? | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Mutta jousituksen kokonaisliikematkaa (max. ulos - max. sisään) tuolla wheeltravelilla tarkoitetaan. | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 
				__________________ Pitikö se sinne nyt ajaa? | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Itse laskisin tuon wheel travelin jäykkäakselisessa autossa suorana vertikaalisena liikeratana, eli käytännössä iskarin/ coil-overin/ ilmatikun joustomatkan verran. Vaikka rengas liikkuu enemmän, niin eihän iskari sitä "tiedä". 
				__________________ Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Jousien jäykkyyksiä hakiessa riittää pelkästään akselin sisään/ulosjousto, ellei äärijoustoissa ole rajoitettu esim rajoitinliinalla. Mutta ei wheel travel ole silti sama kuin iskarin liikematka, sen takia laskurikin kyselee iskarin kulmaa. 
				__________________ Harbor Cruisers Viimeksi muokannut baxxter : 01.06.2014 17:00 | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Toki jos iskari on reilussa kulmassa niin täytyy mitata se akselin liikerata eikä iskarin liikerataa. Iskarin ollessa suorassa/ lähes suorassa akseli liikkuu pystysuunnassa hyvin lähelle sen mitä iskarikin, jos ei sitten tosiaan ole sisään- ja ulosjoutoa rajoitettu. Yleensähän molemmat pitäisi rajoittaa jotenkin, jotta iskari ei ole se pohjaanlyöntikumi tai ulosjouston rajoitin.. 
				__________________ Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Wheel Winch onko tuttu | mtz-50 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 15.11.2010 20:13 | 
| Suzuki Four Wheel Drive Techniques | LaaLaa | Linkit | 11 | 02.01.2008 14:46 | 
| 4-wheel madness | hanes | Linkit | 0 | 18.06.2007 22:05 | 
| Mistä "wheel spacerit"? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.08.2005 11:50 | |
| Petersen's 4 wheel tilaajat | cj5 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 24.02.2005 22:29 |